24.07.2020, 09:13
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=ET22-1034
Myślę, że serię lokomotyw ET22-1034 można byłoby z powrotem przenumerować na serię ET22, lub przenieść do niej z uwagi na to, że przewoźnik (Pol-Trans Dębica R.Malinowski) zrezygnował ze stosowania środkowego numeru bazowego.
Trzeba byłoby dodać też brakujących przewoźników w bazie:
1. Agencja Rezerw Materiałowych
2. WPRInż. PW Wodzisław Śląski (dawny użytkownik lokomotywy T448p-141)
3. Fabryka Kotłów Przemysłowych Fakop w Sosnowcu
4. Zakłady Tworzyw "ERG" w Gliwicach
Wyżej wymienieni użytkownicy poza tym drugim używali lokomotywy serii Ls60. Dla lokomotyw można zmienić status Ls60-50 i Ls60-290 na skreślony eksponat (trwale wyłączony z eksploatacji) z uwagi na to, że nie są używane w ruchu, oraz wywalić z serii pojazd Ls60-00, ponieważ po jego kliknięciu strona się zawiesza.
Postaram się też wkrótce poszukać brakujące Ls60 w bazie, ale jak na razie na początek warto byłoby najpierw te poprawki zrobić w serii, a potem dodawać kolejne maszyny tejże serii.
Dla dodatkowych informacji dodam, że odstawiona w Gliwicach lokomotywa ET21-071 posiada zapisaną datę na pudle 05.2020 bez dnia. Jak dobrze widać na tym zdjęciu pojazd ma zapisaną również naprawę główną P5 i miejsce wykonania: https://miedzynarodowe-lokomotywy.flog.p.../et21071#w
Pojazd nie jest nadal w ruchu.
Niedawno otrzymałem również informacje od jednego z czeskich informatorów, że 182 058 trafiła do DPOV Přerov gdzie najprawdopodobniej przejdzie naprawę. Nie jestem pewien, czy CTL Logistics będzie zamierzał nadal eksploatować tą lokomotywę, czy po naprawie będzie jeździć pod banderą innego przewoźnika ? Jeżeli uda mi się ustalić dokładne informacje to dodam je do karty pojazdu.
PS: Trzeba poprawić datę przydziału lokomotywy T448p-150. Data przekazania dla klienta w Polsce według skd.cz to był 17 lipca nie 12. Popełniłem błąd przy dodawaniu.
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=T448p-150
Myślę, że serię lokomotyw ET22-1034 można byłoby z powrotem przenumerować na serię ET22, lub przenieść do niej z uwagi na to, że przewoźnik (Pol-Trans Dębica R.Malinowski) zrezygnował ze stosowania środkowego numeru bazowego.
Trzeba byłoby dodać też brakujących przewoźników w bazie:
1. Agencja Rezerw Materiałowych
2. WPRInż. PW Wodzisław Śląski (dawny użytkownik lokomotywy T448p-141)
3. Fabryka Kotłów Przemysłowych Fakop w Sosnowcu
4. Zakłady Tworzyw "ERG" w Gliwicach
Wyżej wymienieni użytkownicy poza tym drugim używali lokomotywy serii Ls60. Dla lokomotyw można zmienić status Ls60-50 i Ls60-290 na skreślony eksponat (trwale wyłączony z eksploatacji) z uwagi na to, że nie są używane w ruchu, oraz wywalić z serii pojazd Ls60-00, ponieważ po jego kliknięciu strona się zawiesza.
Postaram się też wkrótce poszukać brakujące Ls60 w bazie, ale jak na razie na początek warto byłoby najpierw te poprawki zrobić w serii, a potem dodawać kolejne maszyny tejże serii.
Dla dodatkowych informacji dodam, że odstawiona w Gliwicach lokomotywa ET21-071 posiada zapisaną datę na pudle 05.2020 bez dnia. Jak dobrze widać na tym zdjęciu pojazd ma zapisaną również naprawę główną P5 i miejsce wykonania: https://miedzynarodowe-lokomotywy.flog.p.../et21071#w
Pojazd nie jest nadal w ruchu.
Niedawno otrzymałem również informacje od jednego z czeskich informatorów, że 182 058 trafiła do DPOV Přerov gdzie najprawdopodobniej przejdzie naprawę. Nie jestem pewien, czy CTL Logistics będzie zamierzał nadal eksploatować tą lokomotywę, czy po naprawie będzie jeździć pod banderą innego przewoźnika ? Jeżeli uda mi się ustalić dokładne informacje to dodam je do karty pojazdu.
PS: Trzeba poprawić datę przydziału lokomotywy T448p-150. Data przekazania dla klienta w Polsce według skd.cz to był 17 lipca nie 12. Popełniłem błąd przy dodawaniu.
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=T448p-150