Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
@niemiec: Ok, bardzo dobrze uzupełniłem wedle twoich życzeń. Wpisy teraz musi admin zaakceptować. Nie wiem tylko czy ten TRAXX jest przydzielony do lokomotywowni Wołów, czy jakieś innej ? Jeżeli posiadasz więcej ciekawych informacji, które wymagają uzupełnień w kartach pojazdów to możesz pisać do mnie (również na wiadomościach prywatnych). Niestety nie mam możliwości usuwania błędnych wpisów z metryczek.
Odpowiedz

Wszystkie maszyny Captraina można przypisać do Wołowa, bo innej szopy nie mają.
Odpowiedz

Szkoda, że nie ma Wieprzowa jak to w mięsie jest Tongue
Odpowiedz

@MegaTVHD: Jak będą mieli drugą lokomotywownie to może ktoś ją tak nazwie i będzie git.

A tak pytając to kiedy moje wpisy odnośnie serii 36WEhd z przydziałem Koleje Wielkopolskie zostanie zaakceptowany oraz ten dotyczący aportu serii EN77 przez UM do Kolei Małopolskich ?
Odpowiedz

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...36WEhd-002

Skąd informacja, że 36WEhd-002 został wyprodukowany w 2019 roku ? Poza tym czy lubuskie SZT zostały już włączone do eksploatacji ? Ma ktoś informacje na ten temat i pytanie do użytkownika @Ryszard, bo chyba coś tu jest pokantowane, prawda ? Bzdurną informacją jest, że zostały włączone Lubuskiego zakładu Polregio w 2019 roku jak jeszcze w tam tym czasie nie powstał żaden pojazd tej serii.

A i chyba drugi raz uzupełniłem wpisy 36WEhd-003 i 004, że weszły do Kolei Wielkopolskich, ale jak dotąd nikt tego nie akceptuje. Dlaczego ? Czy coś źle wpisałem. Nie rozumiem tego.

PS: Proszę nie zapomnieć o dodaniu serii EN63B (36WEdb), które są na razie ponumerowane od numeru 101 do 105. Z Impulsami informacje w bazie są 100 lat za murzynami.
Odpowiedz

Jeżeli chodzi o 36WEhd - 001 oraz 002 (czyli pojazdy dla woj. Lubuskiego) to 001 oficjalnie została włączona do eksploatacji, 002 jeszcze "czeka" i jest przygotowywana do ostatecznego wyjazdu z Newagu - była ostatnio na testach w Opolu (ETCS L1 oraz testy jazdy ukrotnionej) co z resztą zostało uwiecznione przez @broneqq.

Zmiana oznaczeń dla 001 nastąpiła w 2020 roku więc całe wpisy o przydziałach utworzone przez użytkownika @Ryszard są niepoprawne .

Oficjalnie "36WEhd-001" zostało włączone do eksploatacji w drugiej połowie 2020 roku, a "36WEhd-002" dopiero będzie łączone do eksploatacji "na dniach" - tutaj także stan pojazdu się nie zgadza - także nie rozumiem dlaczego został utworzony wpis z 2019 roku, gdzie wtedy nawet "002" fizycznie nie istniało ...
Odpowiedz

Witam,
Odnośnie tego wpisu: https://www.forumkolejowe.pl/showthread....#pid141840
Brakuje w ilostanie lokomotywy SM42-2558
Dołączam zdjęcie na dowód jej istnienia.
Dodatkowe informacje: lokomotywa wyposażona w zdalne sterowanie radiowe. Zdjęcie z naprawy w Asco Rail.
   
Odpowiedz

Metryczka dodana: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=SM42-2558
Odpowiedz

Można zmienić informacje wprowadzone przez ze mnei do karty pojazdu T448p-024. Z informacji jakie znalazłem lokomotywa obecnie należy do słowackiej firmy ZOS Loko ze Zwolenia. Na upublicznionych zdjęciach na grupie firmy lokomotywa odbywała jazdy testowe w kwietniu 2018 roku: https://www.facebook.com/zosloko/photos/...072562719/

Przy okazji skoro dodana została maszyna T448p-112 to można dodać też lokomotywę T448p-088, która jako jedyna PERNu nie ma jej w bazie Ilostanu i można zmienić status T448p-057, 091 i 106 na pojazd za granicą. T448p-043 nie została zezłomowana, ale z informacji jakie znalazłem trafiła do Czech w celu przebudowy na lokomotywę 741 704-1. Wspominałem o tym chyba kiedyś.

@Petelicki: Mogłem to w zasadzie napisać na wiadomościach prywatnych, ale jakbyś zajmował się już serią T448p to usuń jedną kartę pojazdu T448p-093, ponieważ jeżdżąca w STK lokomotywa jest oryginalną T448p-093, która została wyprodukowana dla Polski.
Odpowiedz

(21.10.2018, 15:15)niemiec napisał(a): Może by dodać SM42-2410?
92 51 3 620 132-2 PL-ECCOR
P4 12.09.2018 Ecco Service
http://plessrail.pl/picture.php?/4099/category/89

Metryczka się pojawiła, ale nadal są w niej błędy. Kamery, które widać u niej na czole raczej są monitoringiem wewnętrznym firmy, a nie kamerami do obserwacji szlaku przez załogę.
Odpowiedz

@niemiec: Patrząc po VKM to chyba Lokomotiv sprzedało lub przekazało do aportu Ecco Rail tą stonkę ?

Jeszcze odniosę się do malowania EM10. Myślę, że z czerwonego można byłoby zmienić na malowanie biało-błękitno-czerwone lub coś podobnego.

Trzeba do bazy dodać przewoźnika Koksik sp.z.o.o ,ponieważ jest on właścicielem SU46-039 i 051.
Odpowiedz

Można ewentualnie pomyśleć nad zmianą na "biało-czerwone", kolor niebieski w tym schemacie malowania nie był na tyle obecny żeby uwzględniać go w nazwie.

Koksik sp.z.o.o. nie jest przewoźnikiem kolejowym i nie posiada licencji na wykonywanie przewozów. SU46, które ten podmiot zakupił zostaną zapewne wkrótce poddane fizycznej likwidacji czyli po prostu złomowaniu.
Odpowiedz

@Kamil Sikora: Tylko, że ta gdańska firma zajmuje się głównie importem węgla. Na razie nie wiadomo co z SU46 zakupionymi przez nich się stanie.

Jeszcze zapytam co to za kreski w miejscu przewoźników we wpisach w kartach SU42-510, oraz 3E/1-044 pojawiły się ? Czy właścicielem obu lokomotyw jest obecnie ktoś inny, a 510 nie została zakupiona przez Metrans Polonia, czy jest to błąd skryptu ? Nie mogę za bardzo tego zrozumieć. Tak samo nie bardzo rozumiem skąd info, że 3E/1-086 została zezłomowana, skoro nie ma żadnych informacji na ten temat ?

Przy okazji zwrócę też uwagę, że lokomotywa 182 074 jeżdżąca dla spółki Ecco Rail jeździ już od kilku miesięcy w ruchu, więc można zmienić status w eksploatacji, lub jak to woli czynny. Pisałem o tym, ale nikt tego nie poprawił.

To samo tyczy się SN84-003, który też jeździ w ruchu, więc status tego pojazdu wymaga też poprawy. Nie jestem pewien, ale być może Żuczek wkrótce będzie obsługiwał pociągi PKP Intercity z przetargu, który niedawno ogłosili, aczkolwiek nie wiem ile SN84 miałoby być obsługiwanych.
Odpowiedz

A co innego ma się stać jak nie złomowanie? Cudowny powrót na szlaki jako konie pociągowe do składów z węglem po ponad 10 latach postoju w krzakach po naprawach P5? To niepoważne w ogóle rozważać takie opcje a co dopiero wierzyć w rzeczy nie do spełnienia.

Kreski oznaczają brak informacji o właścicielach pojazdów. Podobne są przy SM42-1068, odnośnie której nie posiadamy informacji w kwestii właściciela. Odpowiadając zatem na Twoje pytanie - tak, jest kto inny jednak nie mamy na ten moment pojęcia kto. W metrykę SU42-510 wpisałem informację na temat Metransu łącząc jej zakup z lokomotywami SU42-514, SM42-482 i 003, co w zasadzie nie miało sensu bo maszyna z uzyskanych informacji przechodzi naprawę gdzie indziej lub w ogóle jej nie przechodzi, służąc za magazyn części zamiennych. Po 3E/1-086 nie ma nigdzie śladu, więc skoro jej właścicielem był Złomstal Imbramowice to sprawa po takim czasie jest oczywista. 

Metrykę 182 074 ogarnąłem, dziękuję za przypomnienie.

SN84-003 przywróciłem do eksploatacji.
Odpowiedz

@Kamil Sikora: No dobrze, ale w takim przypadku to chyba powinna widnieć informacja brak danych w miejscu przewoźnika, a kreska w miejscu lokomotywowni ?

Też jeszcze myślę czy pojazdy z serii ET22-1034 nie powinne zostać przeniesione normalnie do serii ET22 lub nie powinne zostać im zmienione statusy zmiana oznaczeń ? Ponieważ Tabor Dębica zrezygnował z oznaczenia dodatkowego 1034, więc nie wiem czy oddzielna seria ma sens ?

Również wypadałoby uzupełnić serię ST44, ponieważ jest sporo braków, lub niepewnych informacji. Trochę zastanawia mnie czy ST44-874 nie została sprzedana przypadkiem do Korei Północnej ? Zwłaszcza że w okolicach 2000 roku część wycofanych lokomotyw z PKP trafiała do tego kraju lub do prywatnych przedsiębiorstw w Niemczech, albo innych firm w Polsce. Wspomnę też o ST44-138. Niemożliwe, żeby ta lokomotywa została zezłomowana w 1988 roku, ponieważ jest kilka zdjęć z 1991 roku tej lokomotywy w malowaniu wykonanym na pewno przez ZNTK Bydgoszcz, który również na pewno był właścicielem ST44-138 oraz 461 i na pewno paru innych egzemplarzy w tym samym czasie. Nie ma jednak dokładnych informacji czy nie doszło przypadkiem do podmiany numerów ST44-138 wraz z dokumentacją na ST44-469, a po kilku latach nie została przypadkiem sprzedana poza granicę Polski, lub do przemysłu ?

Tak jeszcze zapytam co to jest za SM42-1973 w bazie Ilostanu. Istniała taka lokomotywa ? Bo numer fabryczny to ma ten sam co SM42-2201, ale wydaję mi się, że chyba to jest błąd. https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=SM42-1973

Tutaj też zapytam o moje wpisy serii EN77, gdyż z tego co wiem zostały przekazane w aporcie Kolejom Małopolskim przez Urząd Marszałkowski na podstawie uchwały z dnia 24 września 2018 roku i było to opisane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Zgodnie z tymi informacjami cała seria EN77 przeszła na własność Kolei Małopolskich.

Ogółem nie ma za co. Jak widzę, że jest coś źle to staram się informować lub poprawiać.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
10 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.