Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Wszędzie jest już ok.
Odpowiedz

@Faren, a zakład taboru w Karsznicach nie podpada pod łódź? Datę poprawiłem, przydziału nie tykam, nie jestem w nich obeznany.
Odpowiedz

Obecnie istnieje PKP Cargo Tabor Karsznice, ale w roku 1999 też nie wiem, jak to było.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Z tą ET41-150 sprawa wygląda tak : Data rewizji która była wpisana (31-12-1999) pochodzi z oficjalnej dokumentacji Śląskiego zakładu spółki w którym lokomotywa obecnie stacjonuje. Po naprawie w 1999r. czoło lokomotywy było żółte i tak do 2008 r. kiedy to prawdopodobnie przy okazji przeglądu PD lokomotywę przemalowano. Trudno teraz stwierdzić kto popełnił błąd z datą, pracownik w biurze CT czy też człowiek odtwarzający napisy na lokomotywie. Jedno jest pewne, nie istniał nigdy Zakład Taboru Zduńska Wola Karsznice, jedynie Zakład Taboru w Łodzi i sekcja : Karsznice. W tej chwili od kilku już lat ET41-150 odstawiona jest w Rybniku ze statusem "oczekuje skreślenia" i dlatego nie naniesiono na pudło lokomotywy nowego przydziału.
Odpowiedz

Kolejman75 napisał(a):Jedno jest pewne, nie istniał nigdy Zakład Taboru Zduńska Wola Karsznice, jedynie Zakład Taboru w Łodzi i sekcja : Karsznice.

Tak do końca nie byłbym taki pewien. Karsznice wcielono pod Łódź od dnia 01.09.1999r. - wcześniej były samodzielnym zakładem czy to pod skrótem MZ czy MT (czyli de facto Zakład Taboru). Lokomotywy również jeździły z przydziałami "Zakład Taboru Zduńska Wola K-ce" - znalazłem w archiwum zdjęcie ET41-103 z 1999r. właśnie z takim przydziałem. W swoim czasie uzupełni galerię.
----- dyrektor lokomotywy -----
Odpowiedz

Faktycznie z tym "nigdy" to się trochę zapędziłem. Zakład Taboru Zduńska Wola Karsznice działał samodzielnie pod tą nazwą przez kilka lat do września 1999 roku. Później Karsznice były już tylko sekcją Zakładu Taboru w Łodzi. Tak czy inaczej wykonawca naprawy rewizyjnej na lok.ET41-156 powinien podany już być jako Zakład Taboru w Łodzi.
Odpowiedz

Kolejman75 napisał(a):Tak czy inaczej wykonawca naprawy rewizyjnej na lok.ET41-156 powinien podany już być jako Zakład Taboru w Łodzi.

Trudno się nie zgodzić Wink
----- dyrektor lokomotywy -----
Odpowiedz

FAREN, błąd malowania naprawiony.

Nie posiadam danych na temat -007, postaram się jednak jak najszybciej dodać.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

SN83-007 gotowy:
http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/ind ... e=SN83-007

Dziękuję za dane.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Jak prace nad SU45? Wink
Odpowiedz

Z tego co wiem (a dzisiaj rozmawiałem o tym z Dominikiem) to prace trwają i są w dość zaawansowanym stadium ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Ja mam pytanko natury technicznej. Czym jest (jak długo trwa) skierowanie lokomotywy do zapasu długotrwałego?

http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/ind ... e=ET22-830

Tę lokomotywę skierowano tam w styczniu, a wczoraj ją widziałem. Zdjęcie: http://czgk.pl/details.php?image_id=33493
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Zapas długotrwały to zapas powyżej 30 dni. Chyba, że coś się pozmieniało.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Z czeskiej serii 141 widziałem jeszcze 019, 029 i 036 odstawione w porcie miejskim razem z 014 i 045. Będą ujęte w IPT ?
Odpowiedz

Alienik, wypadałoby je ująć - trzeba tylko zebrać dane. Zajmiemy się tym - kto chętny? ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.