Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Jeżeli będziesz chciał współpracować z nami dłużej, pomagać nam z całymi seriami, z tworzeniem nowych wpisów to myślę, że miejsce w mod-teamie by się znalazło. Jednak od przyjmowania nowych jest Przemek i Bartek i ważne jest, aby pracować regularnie.
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 2
Dołączył: 10.10.2012
Reputacja:
0
Dzięki za pozytywny oddźwięk :-D Systematyczny raczej jestem, natomiast - jeśli chodzi o kolej - dokucza mi brak "szkolnej", dobrze ugruntowanej wiedzy merytorycznej i czasu na dłuższe projekty. Poza tym, wraz z wiekiem, ślepota, postępujący zanik inteligencji i softwareofobia - więc póki co lepiej abym pozostał nadal zwykłym Forumowiczem.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
W związku z planowanym uruchomieniem tagów mamy do Was zadanie.
Jakie według Was tagi będą odpowiednie? Z których będziecie najczęściej korzystać?
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Trwają prace, ale seria jest tak potężna, że jeszcze potrzebujemy trochę czasu, aby całość upublicznić.
Liczba postów: 58
Liczba wątków: 2
Dołączył: 28.12.2012
Reputacja:
0
E189-155 w IPT ma status "pojazd za granicą", spotkałem we Wrocławiu 6 września na czele pustego kontenerowca, z Tamarą Rail Polski z tyłu składu. Na szybie miała nalepkę LTE Slovakia, innych oznaczeń brak. Może ktoś wie coś więcej, żeby uaktualnić jej status ?
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Seria E189 czym jest konfiguracja VD oraz VH ?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Mamy pytanie do osób korzystających z Ilostanu.
Po wielu miesiącach, powoli ukańczamy serię SM42. Jednak gotowe mamy te jeżdżące dla spółek państwowych (PR, IC, Energetyka, Cargo). Nie mamy natomiast danych do serii obsługiwanych przez przewoźników prywanych.
I w związku z tym pytanie do Was czy chcecie poznań część serii czy poczekać jeszcze długi czas na całość serii? Wersja pierwsza jest powiązana z tym, że powstaną później zupełnie dwie odrębne serie o takich samych nazwach.
Liczba postów: 164
Liczba wątków: 3
Dołączył: 30.12.2012
Reputacja:
0
A czemu nie będzie dało się udostępnić jednej części a potem dołączyć do tej pierwszej kolejnych?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
W teorii można tak zrobić, że mając serię (przykładowo E189) publiczną i od czasu do czasu dodajemy nowy pojazd.
W przypadku SM42 też można by tak zrobić, jednak pojazdów jest bardzo dużo, danych póki co nie posiadamy zbyt dużo. Dodatkowo spora część SM42 dla kolei prywatnych powstała z Ls800, a osoby które mają jakąś na ten temat wiedzę też nie są pewne, jak to dokładnie było.
Stąd też zrodził się pomysł rozdziału i poddanie go pod dyskusje.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Jeżeli zdecydujemy się na podział, to pojazdy dla SM42 kursujących u przewoźników prywatnych wypadałoby dodawać do serii SM42 bis (czy o jakieś podonej nazwie), by nie puszczać niekompletnego pojazdu i dodatkowo ubezpieczyć się w sprawie pochodzenia z Ls800.
Aczkolwiek nie sam o tym decyduję, więc jeżeli większość osób pracujących w IPT zdecyduje o dodawaniu pojazdów do tego, co już istnieje to tak będzie.