Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Uważam, że trzeba uzupełnić serię T448p o brakujące pojazdy o numerach: 013, 014, 041, 067, 072, 088, 101, 121 i 149.
T448p-088 obecnie użytkuje PERN co potwierdza to zdjęcie: http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_...id=3hrui4f
O przeszłości lokomotywy nic nie wiem. Mogła zostać wyprodukowana w 1979 lub 1980 roku.

Z informacji Rusak 2008 "pojazdy trakcyjne przewoźników prywatnych - lokomotywy spalinowe" (kwiecień 2008) znalazłem informacje o tym, że lokomotywy T448p-013 i 014 wraz z innymi maszynami tej serii o numerach: 015, 018 i 019 trafiły w 1977 roku do PMP-PW Z-1 "Kuźnica Warężyńska". Ich rok produkcji to na pewno 1977 rok.
Nie ma opisanych informacji o dalszych losach 013 i 014.

Co ciekawe podana była też informacja, że T448p-018 i 019 mogły być używane przez PTK Holding S.A Zabrze. Nie jestem pewien czy tabelę, którą zawarł sam autor dotyczą danych o ilości i numerach taboru z 2008 roku ? Pojawiła się też informacja o sprzedaży T448p-121 do Czech lub Słowacji.

Niestety nie ma zawartych szczegółów na temat do kogo została sprzedana, ani do kogo wcześniej należała, ale fakt że większość sprzedanych Koziołków w latach 2000 pracowała wcześniej w polskich rafineriach.

To tyle informacji jakie znalazłem do uzupełnienia serii T448p.
Odpowiedz

Wnioskuję o zmianę nazwy firmy Przewozy Regionalne na POLREGIO sp. z o.o. oraz Oddziałów na Zakłady. Dodatkowo z nazw Zakładów zniknął dopisek "z siedzibą".
Odpowiedz

Czy jest możliwość przywrócenia starych, jasnych statusów pojazdu w ilostanie? Chociażby EU06-01 ma obecnie status "W eksploatacji"
Odpowiedz

Nie będą przywrócone, a status EU06-01 poprawiony.
Odpowiedz

W ilostanie brak jest dosyć istotnej serii SM30/SP30. Poszukuję chętnego Benedyktyna do wykonania mozolnej pracy wklepania w miarę kompletnych przebiegów służb wszystkich SM30/SP30 z pekapu, które posiadam. Drugi Benedyktyn przyda się do weryfikacji i spojrzenia krytycznym okiem, a trzeci Benedyktyn potrzebny do uzupełnienia tego o dane od circa połowy lat 2000. do dzisiaj (moje dane są właśnie do mniej więcej lat 2000-2005).
Odpowiedz

Myślę, że zaraz z kogoś z administracji i moderacji zaprzęgniemy do pracy. Smile Poprosimy na maila ipt.kontakt@gmail.com, a ja rozdzielę zadania. Oczywiście ja również chętnie pomogę, aby seria niedługo była dostępna dla wszystkich użytkowników.
Odpowiedz

Paszło.
Odpowiedz

(27.01.2020, 21:56)chester napisał(a): W ilostanie brak jest dosyć istotnej serii SM30/SP30. Poszukuję chętnego Benedyktyna do wykonania mozolnej pracy wklepania w miarę kompletnych przebiegów służb wszystkich SM30/SP30 z pekapu, które posiadam. Drugi Benedyktyn przyda się do weryfikacji i spojrzenia krytycznym okiem, a trzeci Benedyktyn potrzebny do uzupełnienia tego o dane od circa połowy lat 2000. do dzisiaj (moje dane są właśnie do mniej więcej lat 2000-2005).

Chętnie pomogę. 
Odpowiedz

Czy zostanie przywrócone przeglądanie lokomotyw i ich wyszukiwanie dla niezalogowanych? Kolegom z pracy się to przydaje, aby wiedzieć czyja lokomotywa nas zastawia Big Grin
Odpowiedz

Przeglądanie jest dostepne dla niezalogowanych Smile
A by wyszukać? Wpisać w google np SM42-21xx Ilostan i sie powinna znaleźć. Albo sie zarejestrować w bazie Smile
Odpowiedz

Ale przez główny odnośnik wyszukiwarki bez logowania nie można nic zrobić: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=szukaj
Odpowiedz

W kategorii Stadler Flirt I brak EZT ER75 (są w oddzielnej kategorii)
Odpowiedz

(29.01.2020, 14:29)MegaTVHD napisał(a): A by wyszukać? Wpisać w google np SM42-21xx Ilostan i sie powinna znaleźć. Albo sie zarejestrować w bazie Smile

Nie trzeba nawet tego "ilostanu". Jak się wpisze samego loka to w 99% przypadków ilostan jest pierwszy na liście wyszukania. Pogratulować pozycjonowania Smile
Odpowiedz

Dobra, kolejna rzecz.
W ramach (kolejnych) zmian w służbie trakcji, nieco zrewidowano ilość zakładów taboru w 199 roku, dwukrotnie. Symbol komórki organizacyjnej zakładu taboru od kwietnia 1999 roku to "MZ", natomiast od września 1999 roku tym symbolem było "CM". W ilostanie, w przydziałach, nie pojawia się "CM", tylko nazwa "Zakład Taboru", chociaż Zakład Taboru, to zarówno MT, jak i MZ oraz w końcu CM (dopiero przy kolejnej rewolucji i totalnej zmianie organizacyjnej spółki, utworzono regionalne zakłady - "CT").
Do rzeczy - sugeruję by aktualne "Zakład Taboru w XXX" zamienić w bazie na "CM XXX". To chyba funkcjonuje jako słownik, więc raz zmieniwszy w słowniku wszędzie się automatycznie zupdatuje.
Odpowiedz

Myślimy od pewnego czasu o zmianach rodzajów przydziałów z lat dziewięćdziesiątych. Rozważamy jeszcze a wersję, aby pozbyć się MT i MZ i zostawić Zakład Taboru od 1 lipca 1997 (bądź wcześniej, zależności kiedy został przekształcony dany zakład z MD) .
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
14 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.