Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.01.2020
Reputacja:
2
No ja bym zostawił MT/MZ/CM, mówi to o pewnych okresach zmian organizacyjnych pod koniec lat 90. A jeśli to tylko kwestia słownika, to zastapić słowa "Zakład Taboru" na "CM" to wręcz parę sekund.
No dobrze, ale ja o czymś innym. O Skarżysku Kamiennej chciałbym...
W Skarżysku mamy dwie szopy - tę przy samym dworcu (Skarżysko Kamienna) i tę przy stacji rozrządowej (Skarżysko Kamienna Północ).
Robiąc z bardzo wolna update przebiegów ET22 - a pierwsze sztuki wszystkie zaczynały właśnie w Skarżysku - zauważyłem, że zaczynały jednak na starej szopie przy dworcu (MD Skarżysko Kamienna), gdyż MD Skarżysko Kamienna Północ rozpoczęła działalność od 1 stycznia 1973 roku i do niej jako pierwsza dziewiczo trafiła ET22-042. Wszystkie wcześniejsze powinny zaczynać w MD Skarżysko (oprócz 002, bo ona trafiła do Skarżyska później), dopiero od 1.1.1973 przejść do MD Skarżysko Kamienna Północ, po czym po pięciu latach (1.1.1978) jako przydział mieć MD Skarżysko Kamienna, gdyż obie szopy zostały organizacyjnie połączone w jedną jednostkę (czyli to drugie MD nierówne temu pierwszemu). No a w końcu jako MT SK w 1997 roku (1 luty, WDOKP miała reorganizację wcześniej, ale tu już nie o tym).
Czy poprawiać wedle takiego schematu?
Liczba postów: 685
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
O CM pomyślimy, bo generalnie na początku przyjęliśmy zasadę, że będziemy wpisywać to co było na pudłach, ale to jest problematyczne z różnych względów. Druga kwestia jak najbardziej. Wdrożymy to na dniach.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.01.2020
Reputacja:
2
No to jeśli chodzi o to drugie, to już sam to wdrożyłem, czyli przepisałem wszystkie trzydzieści kilka lokomotyw. Zresztą jeśli chodzi o ET22, to wpisałem wszystko, co posiadałem na razie od 001 do 100. Przede wszystkim daty pierwszych wpisów, których w 95% nie było, ale i środkowe przeniesienia też. W najbliższym czasie będę dalej leciał z tą serią (ET22).
A z pierwszym się przypominam, Wystarcz zamienić termin "Zakład Taboru" na "CM".
Liczba postów: 685
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
Mam to ciągle na uwadze, ale jeszcze chciałbym się skonsultować z kilkoma osobami. Bo zmieniając Zakład Taboru na CM musielibyśmy konsekwentnie zmieniać także Zakłady Spółki Cargo na CT i Zakłady IC na BZ.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.01.2020
Reputacja:
2
(11.02.2020, 17:34)Dominik Piotrowicz napisał(a): Mam to ciągle na uwadze, ale jeszcze chciałbym się skonsultować z kilkoma osobami. Bo zmieniając Zakład Taboru na CM musielibyśmy konsekwentnie zmieniać także Zakłady Spółki Cargo na CT i Zakłady IC na BZ.
I to jest bardzo słuszna, ta koncepcja. Jestem za "BZ" i "CT", wszak jest "MD" a nie "Lokomotywownia" - chociaż na pudle często było właśnie "Lokomotywownia" napisane, a nie MD.
Ale optowałbym za wersją "CT Katowice" zamiast "CT Południowy", to tak a propos.
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
Ja jestem na bardzo duże nie w konteście zmian odnośnie BZ i CT - wywoła to moim zdaniem za duże zamieszanie, nie warte świeczki.
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 1
Dołączył: 29.01.2018
Reputacja:
2
Naprawy EN57-038 do uzupełnienia:
Pierwsza rewizja: 9.06.1964 do 14.07.1964
Naprawa średnia: 29.06.1981 do 20.07.1981 (montaż reflektora górnego)
Rewizja 1R6 + naprawa awaryjna: 6.03.1984 do 12.06.1984, usunięcie dolnego ryfla po jednej stronie
Wszystkie w ZNTK Mińsk Mazowiecki
Źródło: Biuro prasowe KM
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 8
Dołączył: 06.11.2018
Reputacja:
5
Ilostan się sypie:
Warning: mysqli_query(): (HY000/1194): Table 'il_session' is marked as crashed and should be repaired in /var/www/virtual/ilostan.forumkolejowe.pl/htdocs/includes/funkcje.php on line 20
Table 'il_session' is marked as crashed and should be repaired
.SELECT * FROM il_session WHERE session_id="jci6lk2dqqdu6omn3j0363din5"
Kod #1001
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
Już naprawione Nie ma powodow do paniki
Liczba postów: 59
Liczba wątków: 6
Dołączył: 24.11.2017
Reputacja:
3
Status jednostki EN57AL-2117 można zmienić na sprawny. Ma ona obecnie czerwono-srebrno-pomarańczowe malowanie PolRegio.
Liczba postów: 87
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.07.2017
Reputacja:
1
Nr EVN E6ACTab-028: 91 51 3 160 458-8
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 08.05.2019
Reputacja:
0
Proszę o uzupełnienie informacji w dolnośląskim oddziale POLREGIO w sekcji EN57:
Jednostki które są obecnie na stanie oddziału, a których nie ma na ilostanie to:
EN57-608 (czynny)
EN57-702 (czynny)
EN57-1401 (czynny)
EN57-1951 (czynny)
EN57-2007 (czynny)
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Uważam, że w serii lokomotyw 131 powinne zostać wprowadzone zmiany odnośnie statusu jak i przewoźnika, który je eksploatuje na terenie Polski.
Chodzi mi tu o przewoźnika Olavion, który gdzieś od stycznia 2019 roku dzierżawi je do obsługi pociągów towarowych i w tym przypadku dodam też, że brakuje również lokomotywy 131 041-6/131 042-4 , która jak najbardziej pracuje dla Olavionu i obsługuje normalnie składy towarowe na terenie Polski.
Dla czterech czeskich jamników uważam też, że powinien zostać zmieniony ich status na "Pojazd za granicą (b.d)" z uwagi na to że na chwilę obecną nie obsługują pociągów na terenie Polski, a są to:
131 003-6/131 004-4
131 033-3/131 034-1
131 053-1/131 054-9
131 079-6/131 080-4
Przy kilku pojazdach posiadających przydział daty 1 stycznia 2005 (ZSSK Cargo) pojawia się informacja o obsłudze przez PKP Cargo i STK, co jest nie do końca prawdą, gdyż UTK dopiero w 2009 roku wydał dopuszczenie do ruchu dla lokomotyw z serii 131 na teren Polski, więc uważam że w tym przypadku powinna być jakaś poprawka odnośnie tego stanu rzeczy, co również tyczy się lokomotywy 131 003-6/131 004-4.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.01.2020
Reputacja:
2
Porządek trzeba zrobić w serii SP32.
Przypominam (lub informuję), że istniały SP49-001 (nr fabr 24995, typ fabryczny DE13) która potem stała się SP32-001 i skreślona była w 1991 roku i analogiczny los spotkał SP49-002 (potem SP32-002; nr fabr 24996)
Natomiast SP32-001' to ex-SP32-151 (nr fabr 25570, typ fabryczny LDE1300CP; przenumerowanie w 1992) oraz analogicznie SP32-002' to ex-SP32-152 (fabr 25571).
Aktualny przebieg SP32-001 (i SP32-002) jest kompilacją przebiegów SP49-001, SP32-001 i SP32-001' (analogicznie jest z SP32-002).
Ponieważ skończyłem wprowadzać to, co mogłem uzupełnić w serii ET22 (przejrzałem i uzupełniłem tych 1184 przebiegów) i akurat naszło mnie na przypomnienie wyginiętej w całości już serii, to zacząłem od takiego kwiatka. Warto to poprawić.
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
Kaz - odnośnie Olavionu to generalnie jest to (z tego co ja rozumiem, niech ktoś mnie poprawi najwyżej) przewoźnik na dokończenie kursu z zagranicy w kontekście 131, coś jak Rail Time Polska dla Vectronow OBB. Chester - ogarniemy to jak znajdziemy na to trochę czasu Dzięki.
|