Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
łojezu, nie wkleiłem linka.
2021.
Liczba postów: 58
Liczba wątków: 2
Dołączył: 28.12.2012
Reputacja:
0
Z formalności: w instrukcji tagowania brakuje pociągów EiC Premium i InterCity.
Liczba postów: 58
Liczba wątków: 2
Dołączył: 28.12.2012
Reputacja:
0
Spisując historie napraw jednostek w kilku przypadkach natknąłem się na pozycję Naprawa Międzyrewizyjna (MR). Robione to było w późnych latach 80 i wydłużało okres między rewizjami, więc może warto by je dodać w IPT ?
Poza tym przy EN57-012 natknąłem się na wpis o skrócie "Bg" z 63 roku, stała na to coś w Mińsku ponad pół roku, ale nie ma żadnych detali, ktoś wie co to za ustrojstwo ?
Liczba postów: 683
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
A ta MR to nie będzie czasem inna nazwa naprawy średniej?
EN71-032 też ma nie do końca znaną historię. Przebudowa na EN71 ukończona 1990-09-04 a pierwszy przydział do MD Jelenia Góra prawie rok później - 1991-08-28. Podobno stała w MD Kluczbork ale nie wiadomo dlaczego.
Liczba postów: 683
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
Czyli to po prostu takie P3 (PD) jak w przypadku EU/EP07 i EP09 po którym dostają świadectwo sprawności. My to wpisywaliśmy w zdarzeniach. A to bg to ewidentnie Bydgoszcz, nie ma innej możliwości.
Liczba postów: 683
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
No dobra, cofam to. W ET22 był jeden przypadek, że maszyna rok po produkcji zjechała do Gliwic na NA, podczas której wymieniono wszystkie silniki trakcyjne. Może uszkodzenie którą nie obejmowała gwarancja?
Liczba postów: 58
Liczba wątków: 2
Dołączył: 28.12.2012
Reputacja:
0
Możliwe. Wpisać to w historię napraw jako awaryjną, czy jako wydarzenie ?