Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Z poziomu użytkownika niestety wpisu, który istnieje nie zmienisz. Tylko moderator i osoby wyżej mogą to zrobić.
Ja zajmowałem się tą serią, więc jeżeli chcesz możesz wysłać nowe wpisy i ja wtedy usunę ten niepełny, bądź też przesłać mi na PW lub mailowo listę ET22 z uzupełnionymi datami to sam to wprowadzę. ;-)
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Drogi Pawle - witaj na forum.
Możesz dodać przez opcję "Dodaj przydział" nowy przydział z dokładną datą - wtedy moderator usunie ten niepełny i doda Twój.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 4
Dołączył: 29.12.2012
Reputacja:
0
Jako że zajmuję się trochę serią ET22, a zauważyłem pewne braki, prosiłbym władną osobę o dodanie do spisu lokomotywowni MD Inowrocław i MD Skierniewice. Bardzo przydałby się również status OS. Tylko w CT Śląski lokomotyw ET22 o takim statusie jest około czterdziestu. Następna sprawa to zakłady naprawcze. Brakuje firmy ZPNTMiU Tabor Dębica oraz wewnętrznych zakładów Cargo. I tu występuje pewna niekonsekwencja w oznakowaniu na taborze, bo jest CM i CT Szczecin oraz CT Kujawski i CT Północny. Raz więc występuje miasto siedziby zakładu innym razem nazwa zakładu.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.01.2013
Reputacja:
0
Kolejman75 napisał(a):I tu występuje pewna niekonsekwencja w oznakowaniu na taborze, bo jest CM i CT Szczecin oraz CT Kujawski i CT Północny. Raz więc występuje miasto siedziby zakładu innym razem nazwa zakładu.
O ile np. CM Szczecin jest jak najbardziej poprawne, o tyle - przynajmniej ja - zawsze starałem się unikać przydziałów w rodzaju CT Szczecin. Moim zdaniem poprawna w tym układzie jest nazwa zakładu, czyli np. CT Zachodniopomorski. Dotyczy to w sumie zakładów Cargo po połączeniu z CZ.
----- dyrektor lokomotywy -----
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dlatego stosujemy pełne nazwy dla skrótów CM, BZ, CT. Pozostają tylko MD.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Kolejman75, dodałem właśnie do spisu dwóch lokomotywowni, czyli MD Skierniewice i MD Inowrocław.
Status OS został wprowadzony. Wystarczy podczas edycji pojazdu wybrać odpowiednią opcję. (obecnie jest złomowany, eksponat i właśnie OS).
Wewnętrzne zakłady Cargo, jakie masz na myśli? Jest PKP Cargo Tabor Ostrów Wielkopolski i PKP Cargo Tabor Karsznice, PKP Cargo Tabor Czerwieńsk. Inne typu Poznań Franowo to już na przykład Lok. Poznań Franowo itd.
CM - to Zakład Taboru i oznaczenie to funkcjonowało od 01.09.2009 do 01.10.2001
CT - to już Wojewódzkie Zakłady Taboru stosowane od 01.01.2009.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Kolejman75, no tak to nie do końca Cię zrozumiałem.
dominik07317, było to sygnalizowane i Przemek miał także to w przyszłości zmienić, aby status OK - oznaczał oczekuje kasacji, a obecny OK - zastąpić czymś innym.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
FAREN, wrzuć to zdjęcie.
Zweryfikowałem - rzeczywiście, jest tam błąd. Poprawiono.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.01.2013
Reputacja:
0
Poruszę jeszcze kwestię opisywaną przez @Kolejmana75 - jest to szczególnie uciążliwe w przypadku serii ET40. Otóż część napraw była wykonywana własnym sumptem, a wybrać z listy tylko można Lok. Bydgoszcz Wsch., podczas gdy naprawa była wykonywana pod szyldem Zakład Taboru w Bydgoszczy (jeszcze jako MT i później CM). Proponuję wprowadzić do wykonujących naprawy właśnie coś na zasadzie "Zakład Taboru xxx" (bez MT czy CM). Nie widzę też spółki KOLTECH Bydgoszcz Sp. z o.o., która wykonywała naprawy rewizyjne lokomotyw ET40 oraz Północny Zakład Spółki, który obecnie wykonuje naprawy na poziomie utrzymania P4.
----- dyrektor lokomotywy -----
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.01.2013
Reputacja:
0
przem710 napisał(a):Dodane.
Dzięki, jakby znalazło się jeszcze możliwość dodania Lok. Bydgoszcz Wsch. jako wykonującego naprawę było by miodzio
----- dyrektor lokomotywy -----