24.12.2012, 21:07
Linia ta została]wybudowana pomiędzy 1868 a 1884 rokiem.7 września 1972 roku nastąpiła elektryfikacja linii. Trasa na całości 163 km odcinka jest dwutorowa i posiada prędkość konstrukcyjna 120km/h.Niestety obecnie na jest tylko 50km/h z miejscowymi zwolnieniami.Bliżej Kluczborka można jeździć do 80km/h.
Parę fot i filmów z Lublińca Rusinowic i Koszęcina niestety niektóre robione przy nie najlepszym oświetleniu.
Fotki
Lubliniec
http://picasaweb.google.com/11820715856 ... tember2012
Rusinowice i Koszęcin
http://picasaweb.google.com/11820715856 ... mber201202
http://www.youtube.com/watch?v=SzcPWtOJXpQ
http://www.youtube.com/watch?v=bVzh91GUHdE
http://www.youtube.com/wa...t=ULh3cb5n2XzME
[ Dodano: 2012-12-24, 21:08 ]
ogłoszony 27.07.2012 i pilnie przeze mnie obserwowany przetarg na:
Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach projektu Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej Nr 143 odcinek Kalety - Kluczbork.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1.Wykonanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej.
2.Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji robót budowlanych:
•Kompleksowa wymiana istniejącej nawierzchni na typ 60E1 na podkładach strunobetonowych (jeżeli w zakresie szczegółowym wskazano inaczej – drewno twarde) z przytwierdzeniem sprężystym wraz z oczyszczeniem i uzupełnieniem podsypki tłuczniowej,
•Profilowanie ław torowiska,
•Wbudowanie warstwy ochronno – filtracyjnej,
•Odbudowa rowów bocznych ziemnych,
•Remont przejazdów z wymianą istniejącej nawierzchni drogowej,
•Wymiana rozjazdów na typ 60E1 na podrozjazdnicach strunobetonowych lub drewnianych twardych, odmiany spawanej z wymianą podsypki tłuczniowej, wbudowaniem warstwy filtracyjnej,
•Wymiana skrzyżowań torów na typ 60E1 na podrozjazdnicach drewnianych z drewna twardego,
•Remont peronów,
•Remont obiektów inżynieryjnych,
•Remont budynków nastawni,
•Remont sieci trakcyjnej polegający na wymianie wyeksploatowanych elementów istniejącej sieci trakcyjnej typu Ypc120-2C i zabudowie nowych elementów sieci trakcyjnej typu C95-2C przystosowanej do prędkości 120 km/h w systemie zasilania 3kV,
•Wymiana na nowe elektrycznych napędów zwrotnicowych wraz z osprzętem,
•Wymiana na nowe sygnalizatory wraz z podstawami,
•Zabudowa jednoodstepowej blokady liniowej wraz z zabudową systemu kontroli niezajętości toru,
•Modernizacja zasilania urządzeń srk.
Przetarg rozstrzygnięto 11.12.2012 :Wybrano ofertę firmy Torpol ma dniach ma nastapić podpisanie umowy
Parę fot i filmów z Lublińca Rusinowic i Koszęcina niestety niektóre robione przy nie najlepszym oświetleniu.
Fotki
Lubliniec
http://picasaweb.google.com/11820715856 ... tember2012
Rusinowice i Koszęcin
http://picasaweb.google.com/11820715856 ... mber201202
http://www.youtube.com/watch?v=SzcPWtOJXpQ
http://www.youtube.com/watch?v=bVzh91GUHdE
http://www.youtube.com/wa...t=ULh3cb5n2XzME
[ Dodano: 2012-12-24, 21:08 ]
ogłoszony 27.07.2012 i pilnie przeze mnie obserwowany przetarg na:
Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach projektu Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej Nr 143 odcinek Kalety - Kluczbork.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1.Wykonanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej.
2.Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji robót budowlanych:
•Kompleksowa wymiana istniejącej nawierzchni na typ 60E1 na podkładach strunobetonowych (jeżeli w zakresie szczegółowym wskazano inaczej – drewno twarde) z przytwierdzeniem sprężystym wraz z oczyszczeniem i uzupełnieniem podsypki tłuczniowej,
•Profilowanie ław torowiska,
•Wbudowanie warstwy ochronno – filtracyjnej,
•Odbudowa rowów bocznych ziemnych,
•Remont przejazdów z wymianą istniejącej nawierzchni drogowej,
•Wymiana rozjazdów na typ 60E1 na podrozjazdnicach strunobetonowych lub drewnianych twardych, odmiany spawanej z wymianą podsypki tłuczniowej, wbudowaniem warstwy filtracyjnej,
•Wymiana skrzyżowań torów na typ 60E1 na podrozjazdnicach drewnianych z drewna twardego,
•Remont peronów,
•Remont obiektów inżynieryjnych,
•Remont budynków nastawni,
•Remont sieci trakcyjnej polegający na wymianie wyeksploatowanych elementów istniejącej sieci trakcyjnej typu Ypc120-2C i zabudowie nowych elementów sieci trakcyjnej typu C95-2C przystosowanej do prędkości 120 km/h w systemie zasilania 3kV,
•Wymiana na nowe elektrycznych napędów zwrotnicowych wraz z osprzętem,
•Wymiana na nowe sygnalizatory wraz z podstawami,
•Zabudowa jednoodstepowej blokady liniowej wraz z zabudową systemu kontroli niezajętości toru,
•Modernizacja zasilania urządzeń srk.
Przetarg rozstrzygnięto 11.12.2012 :Wybrano ofertę firmy Torpol ma dniach ma nastapić podpisanie umowy