Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Cytat:W czerwcu ubiegłego roku, w okienku dworca w Rzeszowie usłyszałem, że "jeśli się panu nie podoba, zawsze może pan wybrać inny środek komunikacji".
Wtedy myślałem, że to chamstwo i wychodzenie z pozycji rynkowego monopolisty, który klienta ma za nic - dziś tej pani serdecznie dziękuję, bo dowiedziałem się, jak wiele innych opcji mam, jeśli chcę szybko, tanio i bezpiecznie pojechać np. z Rzeszowa do Poznania - i jak wielu ludzi pracuje tam z przyjemnością, a nie z urazą do całego świata.
:->
źródło:
były klient
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 609
Liczba wątków: 2
Dołączył: 21.11.2011
Reputacja:
0
Ciekawe czy w kasie IC czy PR. Osobiście obstawiam PR; niektóre kasjerki zachowują się jakby pracowały tam za karę i bez wynagrodzenia.
Liczba postów: 842
Liczba wątków: 38
Dołączył: 05.04.2011
Reputacja:
0
Katarzyna, komentarz został zamieszczony na jednym z profili facebookowych InterCity. Zresztą, wystarczyło kliknąć w link.
Liczba postów: 609
Liczba wątków: 2
Dołączył: 21.11.2011
Reputacja:
0
loony, wyobraź sobie, że od tego zaczęłam. I dalej nie widzę w kasie której spółki podróżny został tak potraktowany.
Oświeć mnie proszę ;-)
P.S.
Wiem, że profil "Pociąg do miejsc" jest zarządzany przez IC i logika wskazywałaby, że ktoś się skarży na Intercity ale z doświadczenia wiem, że ludzie nie zwracają uwagi na to, do której spółki należy kasa.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Katarzyna napisał(a):Osobiście obstawiam PR
Ja też. Z takim bezzasadnym chamstwem, jak ostatnio w Rzeszowie w kasie PR to się od kilku lat nie spotkałem. Kobieta wyjechała do mnie z pretensjami zupełnie bez powodu.
Bahnfahren ist unser Business