Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU07-001
#31
CarnageLink napisał(a):Szkoda, że PKP Cargo Logistics nie chce zrobić V NG. Fajnie by było ujrzeć EU07-001 pod drutem w jeździe. Najlepszy by był zestaw EU06-01 i EU07-001.

Tyle że EU07-001 wymaga dopiero II NG, więc teoretycznie mogłaby zostać naprawiona. Tylko po co? Będę zadowolony jak ją teraz odnowią co i tak uważam za duży sukces.
Odpowiedz

#32
Cargo i tak ostatnio bardzo użytkuje loki serii EU07 i to bardziej niż ET22, zatem NG dla 001 byłaby wskazana tym, że byłaby to kolejna siódemka, która zasiliłaby flotę przewoźnika.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#33
No nie wiem czy masz rację, EU07 śmigają głównie z kontenerami, aczkolwiek można je spotkać z różnymi pociągami.
Odpowiedz

#34
No wszystko zależy od regionu, ale faktycznie siódemkę najczęściej da się spotkać ze stosunkowo lżejszym składem kontenerów, zatem by pierwsza sztuka by się do tego przydała. Widywałem już EU07 z węglarkami, cysternami, ale to rzadkość jednak.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#35
pitagoras23 napisał(a):NG dla 001 byłaby wskazana tym, że byłaby to kolejna siódemka, która zasiliłaby flotę przewoźnika
Są inne siódemki, które wymagają tylko tańszej naprawy rewizyjnej, nikt nie będzie przepłacał.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#36
PKP Cargo ma wystarczająco dużo lokomotyw w zapasie, poza tym EU07 przechodzące NG pod bandera PKP Cargo są modernizowane zatem "jedynka" straciła by swój historyczny charakter.
Odpowiedz

#37
CarnageLink napisał(a):Nie musiałbyś wymieniać 90% części, tylko jeśli już to odnowić. Jedynie części trące i szybko zużywające to trzeba by wymienić. Jak się chce to się da, lecz wiadomo jaką mamy politykę taborową w Polsce.
Agregaty, silniki, podejrzewam, że cała szafa, Może w kabinach coś zostało. Nie ma sensu chcieć. Naprawa jest po to, żeby przywrócić parametry znamionowe, a jak postało w wilgoci to na pewno nie dasz rady przywrócić.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#38
Tak wyglądała EU06-10 w czasie wykonywania jej zwykłego PD na terenie czechowickiej lokomotywowni w okresie grudzień 2010/ styczeń 2011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... dc190.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2ab47.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5b65c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ca46b.html
Oryginalna pianka izolacyjna pomiędzy warstwą zewnętrznego i wewnętrznego poszycia pudła lokomotywy EU06
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 111b1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7ba81.html
Odpowiedz

#39
Po co wykonuje się takie nacięcia?
Odpowiedz

#40
Mi się wydaje że te nacięcia są wynikiem przegnicia blachy do takiego stopnie że trzeba było je wyciąć i porobić nowe wstawki.
Odpowiedz

#41
A nie sprawdzania stanu blachy lub ostoi czy nie ma rdzy? Na lok. do modernizacji lub skreślonych często widać takie nacięcia.
Odpowiedz

#42
Do sprawdzenia ostoi nacina się blachy na dole pudła.

http://rail.phototrans.eu/14,54706,0,Pa ... 7_103.html
Odpowiedz

#43
MichałŁ napisał(a):Mi się wydaje że te nacięcia są wynikiem przegnicia blachy do takiego stopnie że trzeba było je wyciąć i porobić nowe wstawki.
Dokładnie. Jedna z dziur w EU06-10 wyglądała przed wycieciem tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ead29.html
Tu jeden z boków przykładowej EU06-10 po zaspawaniu ubytków i zaszpachlowaniu nierówności
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 55c20.html
Odpowiedz

#44
Co się dzieje w kwestii 001? Macie jakieś zdjęcia?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#45
Remont trwa nadal.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 33 094 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 568 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD
  Modernizacja 20 lokomotyw EP/EU07 wołodyjowskiIC 0 2 710 15.02.2017, 10:11
Ostatni post: wołodyjowskiIC
  EU07 w Czechach przem710 2 3 796 25.01.2016, 20:28
Ostatni post: pitagoras23
  Modernizacja EU07 dla PKP IC przem710 6 5 268 11.01.2016, 10:37
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
9 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.