10.05.2013, 14:18
EU07-001 stan na 23 kwietnia 2013:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a2 ... fb845.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcf ... e38ad.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/301 ... 3a518.html
najbardziej skorodowany fragment ostoi pudła lokomotywy EU07-001
(widoczna od spodu dolna strona tejże, tuż przy zewnętrznej blasze poszyciowej). Generalnie z przeglądu spodniej części ostojnicy widać, że była ona "łatana" tzn. ma wspawany dosć duży fragment (naprawa powypadkowa?)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfc ... 3b65f.html
Jakby co, to nagrałem wideo z inspekcji najbardziej skorodowanych fragmentów
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a2 ... fb845.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcf ... e38ad.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/301 ... 3a518.html
najbardziej skorodowany fragment ostoi pudła lokomotywy EU07-001
(widoczna od spodu dolna strona tejże, tuż przy zewnętrznej blasze poszyciowej). Generalnie z przeglądu spodniej części ostojnicy widać, że była ona "łatana" tzn. ma wspawany dosć duży fragment (naprawa powypadkowa?)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfc ... 3b65f.html
Jakby co, to nagrałem wideo z inspekcji najbardziej skorodowanych fragmentów