Liczba postów: 5 603
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
FAREN, co do Katowice - Kielce, to czas najwyższy żeby zrobić jakieś poczynania w sprawie tej linii, bo to co teraz ma miejsce jest jawnym wygaszaniem popytu. Być może do czasu dostarczenia nowego taboru powstaną Koleje Małopolskie (które swoim zasięgiem powinny objąć także województwa podkarpackie i świętokrzyskie) i to właśnie one mogą tą linię przejąć.
Liczba postów: 5 603
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Moim zdaniem przesiadki ani w Sławkowie, ani w Bukownie nie mają racji bytu. Żeby na tej linii wrócił potencjał pociągi powinny jeździć tak, jak jeździły od zawsze do grudnia 2012, czyli z Katowic do Sędziszowa/Kielc.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Dziś otwarto oferty, wpłynęły dwie:
ZNTK MM: 349 180 710 zł i 120 mies. gwarancji
Newag: 313 657 395 zł i 84 mies.
Biorąc pod uwagę, że kryteria wyboru to 90% cena i 10% gwarancja to więcej punktów powinna dostać oferta Newagu.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Coś duża różnica w tej gwarancji...
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
"8" mi się przycina :-P Mnie z kolei ciekawią niskie ceny. Wg RK są to ceny brutto więc wychodzi że Newag chce 16,5 mln zł, z Pesa/ZNTK 18,4 mln zł brutto. Za trójczłonowe, dobrze wyposażone EZTy z usługą utrzymania. To naprawdę taniocha, przecież miesiąc temu za niemal taki sam trójczłonowy EZT z utrzymaniem Newag chciał 19,9 mln zł + utrzymanie, a Pesa 21,2 mln zł z utrzymaniem. Albo to są ceny netto, albo bez utrzymania, albo nie rozumiem...
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Jaki będzie podział tych 19 EZT na poszczególne województwa?
Liczba postów: 860
Liczba wątków: 19
Dołączył: 21.06.2012
Reputacja:
0
Bartek czytanie ze zrozumieniem się kłania :lol:
Świętokrzyskie, Małopolskie, Śląskie po 6 EZTów i 1 dla Podkarpackiego. ;-)