Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Jak ktoś pisał w komentarzach do tego zdjęcia, gdyby nie "słoń" w postaci logo PMT na czole, to moim zdaniem wyglądałby jeszcze ładniej.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Które cargowskie źle wyglądają?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
rustsaltz choćby wałbrzyskie ET21 ;-) Puszki z farbą to nie widziały chyba od czasów starego jednego PKPu. Rzadko je już widuję, ale jeszcze czasem się potrafią objawić na szlaku.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ale to żaden argument, że jeżeli nie widziały puszki farby to są okropne.
Po prostu nie mają rewizji. W sumie dla tych jeżdżących jeszcze sputników nadzieją się koleje prywatne.
Choć w przypadku PMT dziwię się, że inwestują w sputniki, skoro łatwiej i bardziej ekonomicznie moim zdaniem byłoby sięgnąć po nowe Traxxy.
Jak widzę w historii przydziału ta maszyna jeździła nie dawno w S&K Transport, a im jakiś czas temu zawieszono licencję na przewozy, więc być może ten sputnik to spadek po tamtej firmie.
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Cześć. Ostatnio przeczytałem na jednej z galerii, że weszły w życie nowe przepisy naprawcze dotyczące lokomotyw z serii ET21. Czy ktoś wie o co chodzi?
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Chodzi o zatwierdzenie nowego DSU? Zapewne tak.
Do tej pory większość DSU dla starych maszyn była oparta tylko o przebiegi, nie o czas pomiędzy naprawami. Obecnie stosuje się DSU oparte zarówno o przebiegi międzynaprawcze, jak i czas pomiędzy naprawami. Nowe DSU dla wielu sztuk podobno jest zatwierdzone już (albo dopiero) i teraz niektóre lokomotywy mogą zostać odstawione szybciej, niż to wynikało z przebiegu na P4, P5...
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Czyli coś z gatunku dawnych (nie wiem jak jest obecnie) reklam samochodów i gwarancji na nie: 3 lata albo 100.000 km?