03.03.2015, 10:19
Poza tym Dragon to Dragon. E6ACT to typ, a nie cała seria lokomotyw.
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
|
03.03.2015, 10:19
Poza tym Dragon to Dragon. E6ACT to typ, a nie cała seria lokomotyw.
03.03.2015, 10:36
Jak patrzę na takie oznaczenia to myślę, że powrót do nazywania lokomotyw po imieniu nie był tak bezsensowny. Powodzenia przy zapisywaniu numeru lokomotywy.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
03.03.2015, 17:42
Dragon to cała platforma silnych lokomotyw przeznaczonych do prowadzenia ciężkich pociągów towarowych. W skład tej platformy wchodzą
- lokomotywa elektryczna *DC *AC * MS - lokomotywa elektryczna z dodatkowym silnikiem spalinowym - lokomotywa spalinowa. Podobnie jest z Traxxxami - 140 DC - 140 MS - 140 DE itd. Z Vectrona tez by można tak podzielić.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
06.03.2015, 19:16
A mogło być 205E przykladowo. Albo 210E. I co, źle by było? ;-)
07.03.2015, 15:41
Każdy producent oznacza typ pojazdu jak chce, a co do nr taborowych i nazwy serii jest podobnie.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
07.03.2015, 18:22
No dzięki że mnie wtajemniczyłeś :-)
08.03.2015, 21:04
sarna napisał(a):A mogło być 205E przykladowo. Albo 210E. I co, źle by było? ;-)205E już było.
09.03.2015, 10:06
Czy 003 jeździ aktualnie dla Transody?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
09.03.2015, 17:09
Jednorazowy przejazd
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
09.03.2015, 19:40
Mariusz W. napisał(a):205E już było. Nic mi nie wiadomo żeby wyprodukowano lokomotywę o takim oznaczeniu, jest więc ono wolne ;-) No chyba że o czymś nie wiem?
09.03.2015, 20:46
ET43 - 205E nowoczesna lokomotywa 2-członowa, pudło podobne do EP09, na 100 km/h.
- BoBo + BoBo typu 205E - do prowadzenia pociągów o masie 4000 t z prędkością 100 km/h. Na podstawie tych założeń została opracowana, przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Pojazdów Szynowych (OBRPS), dokumentacja techniczna pierwszej z tych lokomotyw - BoBo typu 104E o mocy 2920 kW i prędkości konstrukcyjnej 140 km/h. Dokumentacja ta jest podstawą do wykonania w 1984 roku dwóch prototypów tej lokomotywy przez Fabrykę Wagonów "Pafawag" we Wrocławiu.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
10.03.2015, 10:19
jarząbek019 napisał(a):Jednorazowy przejazd dzięki Więc dostałem sygnał o takim pociągu akurat w ten jeden możliwy dzień
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
11.03.2015, 20:05
jarząbek019 napisał(a):ET43 - 205E nowoczesna lokomotywa 2-członowa, pudło podobne do EP09, na 100 km/h. A więc nie wyprodukowano..
12.03.2015, 17:21
Ale dokumentacja techniczna była.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
02.07.2015, 05:41
Z tego co wiem to żaden urząd chyba nie zarejestrował takiej lokomotywy? To, że jakieś biuro projektowe zrobiło dokumentację nie oznacza że numeru nie można już użyć.
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin | sphinx | 345 | 145 282 |
25.12.2015, 23:36 Ostatni post: jarząbek019 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
15 gości |