Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
Poza tym Dragon to Dragon. E6ACT to typ, a nie cała seria lokomotyw.
Odpowiedz

Jak patrzę na takie oznaczenia to myślę, że powrót do nazywania lokomotyw po imieniu nie był tak bezsensowny. Powodzenia przy zapisywaniu numeru lokomotywy.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Dragon to cała platforma silnych lokomotyw przeznaczonych do prowadzenia ciężkich pociągów towarowych. W skład tej platformy wchodzą
- lokomotywa elektryczna
*DC
*AC
* MS
- lokomotywa elektryczna z dodatkowym silnikiem spalinowym
- lokomotywa spalinowa.

Podobnie jest z Traxxxami
- 140 DC
- 140 MS
- 140 DE
itd.
Z Vectrona tez by można tak podzielić.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

A mogło być 205E przykladowo. Albo 210E. I co, źle by było? ;-)
Odpowiedz

Każdy producent oznacza typ pojazdu jak chce, a co do nr taborowych i nazwy serii jest podobnie.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

No dzięki że mnie wtajemniczyłeś :-)
Odpowiedz

sarna napisał(a):A mogło być 205E przykladowo. Albo 210E. I co, źle by było? ;-)
205E już było.
Odpowiedz

Czy 003 jeździ aktualnie dla Transody?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Jednorazowy przejazd Smile
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Mariusz W. napisał(a):205E już było.

Nic mi nie wiadomo żeby wyprodukowano lokomotywę o takim oznaczeniu, jest więc ono wolne ;-) No chyba że o czymś nie wiem?
Odpowiedz

ET43 - 205E nowoczesna lokomotywa 2-członowa, pudło podobne do EP09, na 100 km/h.
- BoBo + BoBo typu 205E - do prowadzenia pociągów o masie 4000 t z prędkością
100 km/h. Na podstawie tych założeń została opracowana, przez Ośrodek
Badawczo-Rozwojowy Pojazdów Szynowych (OBRPS), dokumentacja techniczna pierwszej
z tych lokomotyw - BoBo typu 104E o mocy 2920 kW i prędkości konstrukcyjnej 140
km/h. Dokumentacja ta jest podstawą do wykonania w 1984 roku dwóch prototypów
tej lokomotywy przez Fabrykę Wagonów "Pafawag" we Wrocławiu.
[Obrazek: 28558-fae0fcb07e4e472e18bd457e7ba72137.jpg]
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

jarząbek019 napisał(a):Jednorazowy przejazd Smile

dzięki Smile Więc dostałem sygnał o takim pociągu akurat w ten jeden możliwy dzień Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

jarząbek019 napisał(a):ET43 - 205E nowoczesna lokomotywa 2-członowa, pudło podobne do EP09, na 100 km/h.
- BoBo + BoBo typu 205E - do prowadzenia pociągów o masie 4000 t z prędkością
100 km/h. Na podstawie tych założeń została opracowana, przez Ośrodek
Badawczo-Rozwojowy Pojazdów Szynowych (OBRPS), dokumentacja techniczna pierwszej
z tych lokomotyw - BoBo typu 104E o mocy 2920 kW i prędkości konstrukcyjnej 140
km/h. Dokumentacja ta jest podstawą do wykonania w 1984 roku dwóch prototypów
tej lokomotywy przez Fabrykę Wagonów "Pafawag" we Wrocławiu.
Obrazek

A więc nie wyprodukowano..
Odpowiedz

Ale dokumentacja techniczna była.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Z tego co wiem to żaden urząd chyba nie zarejestrował takiej lokomotywy? To, że jakieś biuro projektowe zrobiło dokumentację nie oznacza że numeru nie można już użyć.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin sphinx 345 145 343 25.12.2015, 23:36
Ostatni post: jarząbek019

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.