Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Obejrzałem. Bardzo fajnie go przedstawili. Do tego Irek (pozdrawiam) mówił o sprawach kolejowych z pozytywnym podejściem.
Liczba postów: 204
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.01.2011
Reputacja:
0
Cholerka... A dziś się wybieram do Gniezna i liczyłem ze jutro go złapie gdzieś na boku
Ma ktoś info jak według rozkładu on śmiga bądź zna nr poc jaki obsługuje?
Zapraszam na <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gssk.cba.pl">www.gssk.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 266
Liczba wątków: 15
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
0
W niedziele był na Poznaniu Franowie o 14:08 i jechał w kierunku Wrocławia
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Rozkład dla pociągów towarowych... oj..
Generalnie jest planowo tak (mniej więcej)
Wrocław Gądów, odjazd między 21 a 24, Gniezno - przyjazd między 4 a 7 rano.
Gniezno - wyjazd między 14 a 17, Gądów przyjazd między 20 a 22.
Przy czym jak mu beczek nie podstawią, to przecież nie pojedzie. W związku z tym różnice w godzinach odjazdów potrafią być spore.
Jeżeli dziś wyjedzie z Wrocławia, to jutro będzie w Gnieźnie widoczny od rana. Ale może się zdarzyć, że przyjedzie dopiero po południu...
Wyjazdy na Gdańsk - w weekendy (wyjazd z Gniezna w sobotę).
Przynajmniej na razie.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
STK podpisało list intencyjny, iż w przypadku pozytywnego zakończenia eksploatacji testowej w spółce to złoży zamówienie na 7 lokomotyw tego typu.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
TOMEKKOT, skąd te informacje?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Dobra wiadomość. Nie słyszy się o większych defektach Dragona (a takie informacja zapewne by wypłynęły) czyli wychodzi na to, że to całkiem udana konstrukcja.
Nadal ciekawi mnie ta "nowopowstająca spółka"...
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
News sprzed 2 miesięcy... Mam nadzieję, że czekają na koniec jazd, ale tylko tych w STK, tzn. za ok. 1,5 miesiąca rozkręci się temat zakupu tych 7 sztuk.
Mnie "nowopowstająca spółka" sama w sobie mniej ciekawi - bardziej ile Dragonów chcą kupić i kiedy skończą się negocjacje.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
sphinx, w tym rzecz - mnie również interesuje wielkość zamówienia, a raczej samo to, czy dojdzie do skutki - przecież ja firma-widmo można się nagle rozmyślić.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Jeżeli chodzi o STK, to wiele może się rozbić o finansowanie ewentualnego zamówienia. Z resztą list intencyjny to nie wszystko. Dragon właśnie kończy u nich eksploatację obserwowaną, teraz będzie miał chwilę przerwy na planowe małe usprawnienia i potem znowu w Polskę, tym razem już nie do STK.
Samo STK na razie nie potrzebuje aż siedmiu Dragonów, dlatego być może zrobią jakieś konsorcjum zakupowe i kupią w porozumieniu z jakimiś innymi przewoźnikami? Któż to wie...
Właściwie dla każdej firmy zakup taboru jest bardzo poważną inwestycją. Muszą być zabezpieczeni finansowo, zakup musi być przemyślany i dobrze wynegocjowany. Na razie oficjalnego zamówienia o ile wiem - nie ma od nich.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Nie do STK tylko pewnie do Lotosu, którego pociągi i tak już ciąga. STK nie potrzebuje (bo samo prawie nic nie wozi), ale potrzebuje Lotos więc jeśli kupiliby te 7 sztuk to najpewniej szybko dorobiłyby się naklejki z nazwą gdańskiej firmy.