Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Dziś Dragon już odjechał z ZWK i kieruje się na północ. W niedzielę po południu zapewne znowu wyruszy w drugą stronę.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Poluje na niego w Tczewie, wczoraj zliczyłem kilku godzinne czekanie. Bez rozkładu to loteria.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
To ci powiem tak. Dziś ma niby wyjechać wczesnym popołudniem z Gdańska (13-14, może ciut później znając życie).
Swoją drogą - rozkład jazdy i pociągi towarowe... trochę się zwykle rozchodzą.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dla zainteresowanych, Dragon przed chwilą opuścił Tczew kierując się na południe.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Wydaj mi się że rzetelnie skopiowany ;-)
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
To dość stara informacja, która była zamieszczana na innych portalach i pismach...
Dragon dziś znowu na południe, potem pewnie znowu na północ...
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: 13.08.2011
Reputacja:
0
Oby nie skończyło się to tak, jak z resztą prototypów polskiej produkcji. Jedna sztuka i fajrant. W PL wszystko możliwe niestety.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Uważacie, że to przypadek, że dwie firmy w Polsce nagle budują prototypy itp.? Nasz tabor ogólnie jest coraz bardziej przestarzały. Mało kto inwestuje w nowe technologie nie mając choć trochę pewności, że będą rynki zbytu.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
To nie przypadek, zarówno w Cargo jak i w IC siódemki oraz byki wiecznie jeździć nie będą. Niedługo zacznie się okres wymiany, tym bardziej że niektóre EU07 mają już 40 lat. Kwestia paru lat.