Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Ciekawe co zmienią w malowaniu na Trako 8-)
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Niedługo kończą się testy Dragona w Lotos Kolej, wiadomo co dalej?
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Być może jeszcze jeden przewoźnik dostanie prototyp do prób. W międzyczasie toczą się jakieś tam różne rozmowy.
Co dalej? Produkcja tych, co już zamówione.
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.11.2011
Reputacja:
0
A Lotos coś zamówił, bo nie orientuje się, tylko STK na razie?
JESTĘ MIKOLĘ
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Z ewentualnym zamówieniem Lotos poczeka na "po testach". KGHM planowało przetarg na 6 sztuk dla PMT, ale coś się ociągają. I wciąż w grze jest tajemnicza nowopowstająca firma, o której nikt nic nie wie, a ci co wiedzą nie chcą powiedzieć.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Czyli to jednak prawda z tą nową firmą, myślałem że to taka zmyłka dla STK.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Nie zmyłka, komentując umowę z STK przedstawiciele ZNLE podtrzymywali, że dalej prowadzone są rozmowy z tajemniczą, nowopowstającą spółką.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Negocjacje to nie taka prosta sprawa. KGHM ma przetarg w trakcie.
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 3
Dołączył: 19.11.2011
Reputacja:
0
Skoro Dragon ma bezterminową homologację , to kiedy zacznie się produkcja tej lokomotywy tak , by na liniach górskich zastąpić w barwach PKP Cargo , coraz bardziej brakujące ET21 , a także by powoli , ale sukcesywnie zastępować ET22 - licząc od sztuk najstarszych i w najgorszym stanie?
,,Pociąg nicości, wsiąść łatwo, wysiąść już trudniej"
Pozdrowienie od Grzegorza
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Wtedy kiedy PKP Cargo zorganizuje przetarg na dostawê tego typu lokomotyw, a ZNLE go wygra. To nie konserwy miêsne, które mog± czekaæ kilka lat w magazynie. Nikt nie bêdzie produkowa³ setki lokomotyw ¿eby sta³y w krzakach, a¿ kto¶ kiedy¶ je kupi.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Cargo będzie dalej modernizować byki i siódemki.