Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
#46
Też o tym czytałem. Podobno projekt jest gotowy. ZNLE musi znaleźć odpowiedni moment na wyprodukowanie pierwszego egzemplarza. Zoboczymy, jak dragon się spisze. Jeśli obędzie się bez większych wpadek i jeśli uda się sprzedać te loki Lotosowi to wówczas myślę, że przystąpią do budowy prototypu. :-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz

#47
Ciekawe czy E4ACP jest w 100% ich autorskim projektem czy ściągnęli coś z loka Newagu (który przeca jest właścicielem ZNLE):

[Obrazek: newagloko2sv2.th.jpg][Obrazek: newaglokww6.th.jpg]
Oby bo wygląda niesamowicie korzystnie :-P
Odpowiedz

#48
Wygląda bardzo korzystnie. Chciałbym, żeby ta makieta wyjechała kiedyś z ZNLE w skali 1:1 :-D . Nie ma chyba większego znaczenia, czy to projekt Newagu czy ZNLE bo na loku tabliczka znamionowa będzie z logo ZNLE. :-) . Oby dragon był hitem, bo wtedy możemy dość szybko E4ACP zobaczyć jako prototyp. :-o
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz

#49
Design jak dla mnie przepiękny, lokomotywa do tego bardzo lekka, bo tylko 80 tonowa, w sam raz na Polskie szlaki. Tylko problem jest taki, że podobnie jak z Taurusem, nie wykorzystamy jej możliwości do końca, bo szybciej jak 160 km/h nie pojedzie. A w porównaniu z Taurusem na pewno byłaby o wieeele tańsza.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#50
Uu wygląda ciekawie, nie wiedziałem że NEWAG zaprojektował lokomotywę, ale wydaje mi się że nie ma ona nic wspólnego z tą z Gliwic. O E4ACP nie wiemy nic konkretnego, lecz moim zdaniem prędkość to minimum 160 km/h bo inaczej nie ma co wypuszczać na rynek, gdyby się postarali i było by 200 km/h no to był by już hit.
Odpowiedz

#51
No bardzo ładny. Swoje tez robi malowanie. Ciekawe jakby wyglądała w barwach powiedzmy IC. Ale ogólnie fajnie, że jest taki temat jak budowanie nowych lokomotyw w Polsce.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#52
Jeśli nikt nie chce budować polskiego samochodu, to warto, aby chociaż Polska zasłynęła z produkcji taboru. PESA robi Polsce dobrą (czasem niezbyt dobrą :-P ) reklamę, ale wypuszczenie pasażerskiej lokomotywy to na prawdę byłoby coś. Kto ma informacje na temat prac na prototypem, o ile się rozpoczęły?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#53
Wszystko to tylko projekt, może ruszy dopiero po rozpoczęciu produkcji DRAGONA. Tak było by najlepiej bo zbiorą masę doświadczeń które można wykorzystać do budowy wersji pasażerskiej.
Odpowiedz

#54
1. Zanim coś podobnego pociągnie pierwszy pociąg na CMK będzie już 200km/h.
2. Dokładnie, póki nie ruszy produkcja Dragona możemy o niej zapomnieć.
3. I o projekcie bo nie ma ostatecznej wersji, mam nadzieję, że jak już to będą (przynajmniej w kwestii stylistyki) czerpać pełnymi garściami z wersji Newagu bo pod tym względem o kilka długości przebija wszystko co jest obecnie na rynku.
Odpowiedz

#55
A ja myślę, że gdyby udało się dragona oraz E4ACP wdrożyć później do produkcji to mógły być to hit na pare krajów europejskich (np. byłe demoludy i Włochy). Wydeje mi się, że dragon może spokojnie konkurować z czeskimi lokami - oczywiście jeśli testy wypadną pozytywnie :-D
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz

#56
Nie wiem ilu z Was się zagłębiało, ale Dragon ma budowę modułową i wg. ZNLE bez problemu można zrobić wersję mocniejszą (np. 6MW) czy pod inny system zasilania.
Odpowiedz

#57
Filmik z TV Gliwice na temat Dragona:

http://itv.gliwice.pl/artykul.php?id=3572
Odpowiedz

#58
Być może Polska wróci do czołówki producentów taboru kolejowego Wink

http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35 ... atowe.html

//edit by Obleśny Szczur
Scaliłem z tym tematem. Następnym razem użyj opcji szukaj i nie twórz nowych tematów o tym samym.
Odpowiedz

#59
No i oby tak było. Osobiście już nie mogę się doczekać, gdy zobaczę taką maszynę w barwach któregoś przewoźnika na własne oczy.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#60
Mam informacje (jeszcze nie potwierdzam w 100%) że E6ACT nie przeszedł homologacji w IPS Poznań, (nie wyjedzie na tory puki co) z tego co mi się udało dowiedzieć to, że "przyspieszenie pudła jest za duże" jak by to koś mógł bardziej wytłumaczyć co to oznacza byłbym wdzięczny.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin sphinx 345 145 270 25.12.2015, 23:36
Ostatni post: jarząbek019

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.