Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bilety za 1 zł
#46
Pojawił się też argument dziur rozkładowych pomiędzy pociągami TLK oraz niektórych relacji, jak najbardziej słuszny, ale mi chodzi o to, w czym iR miałyby być lepsze lub gorsze od TLK kursujących na tej samej trasie.
Jaro

Odpowiedz

#47
A co z haraczem dla PLK?Tongue

Busy na torach są i tak lepsze, niż te na drogach. A towosy jeździły lokalnie jeszcze w latach 90. Smile
Jaro

Odpowiedz

#48
Poznanski_mech napisał(a):A czy iR jeździ z Zamościa do Poznania? Z Poznania do Olsztyna? Twoje porównanie było bliskie zeru.
IR z Poznania do Zamościa nie jeździ (IC raz dziennie TLK Hetman), ale do Olsztyna dwa razy dziennie - IR Drwęca i IR Mamry (IC też dwa razy - TLK Sielawa i TLK Jeziorak).


Szkoda, że promocja nie obniża opłaty za rower. Chociaż polując częściej mogłoby się opłacić kupić bilet sieciowy miesięczny na rower.
Odpowiedz

#49
rustsaltz napisał(a):Chcesz wdrażać akcję "busy na tory"?

Czy Ty nie rozumiesz, że ja i połowa polaków NIE MA KASY. Akurat na kółeczka to zazwyczaj jeździłem PKP-IC, TLK-ami na bilecie Podróżnika. IR się na kółeczka nie nadaje bo nie jeździ w nocy. Ostatnio kiedy jeździłem IR to było jak jeszcze Regiokarnet kosztował 99 zł. Jechałem na miesiąc na Mazury do pracy na obozach młodzieżowych i kupiłem ten regio karnet bo wychodziło mi 33 zł za przejazd Kraków - Giżycko czyli tak tanio jak w czasach kiedy jeszcze miałem zniżkę 50%. Potem w środku pobytu wypadł mi pogrzeb w Krakowie, to dokupiłem jeszcze jeden RK a po zakończeniu pracy tam miałem dwa odcinki to pojechałem na Hel posiedziałem tam 3 dni pod namiotem i potem wróciłem do Krakowa na ostatnim odcinku. Był jeszcze wtedy IR Gdynia - Warszawa skomunikowany z Warszawa - Kraków. Więc dałem 200 zł za 4 przejazdy Kraków-Giżycko, przejazd Giżycko-Hel i Hel-Kraków. W TLK by IC dałbym około 400 zł czyli 2x więcej!!! Od kąd Regiokarnet podrożał to już IR nie jeździłem, jak wychodziło tak samo jak IC TLK to wybierałem TLK nawet nie dlatego, że lepszy komfort ale dlatego, że więcej pociągów - możliwość wyboru godziny odjazdu. A teraz jest znowu okazja skorzystać tanio z IR to nie bo fanboye i pracownicy PKP twierdzą, że to towos. Jednak IR wagonowy ma takie same wagony jak TLK. Dodatkowo często zdeklasowane jedynki zatem za małą cenę jedziemy w sześciomiejscowym przedziale z wygodnymi fotelami. Natomiast połączenia RE na Marlborasach to już chyba w ogóle chyba TOWOS do kwadratu.

Oto TOWOS nr 1:

[Obrazek: wn_1kl_kwdr_sied1_t4_105.jpg]

A oto TOWOS nr 2:

[Obrazek: 161_A_RE2int_15.jpg]

Po za tym decydować powinien wolny rynek a nie decydenci. Monopol PKP to kpina z unijnych standardów. Powinny być nie tylko zaprzestane akcje rzucania kłód pod nogi PR-om ale także wpuszczony natychmiast LEO Ekspess i każdy inny chętny. A jeżeli wtedy PKP-IC zbankrutuje to trudno widocznie był ktoś kogo rynek ocenił lepiej. Choć na przykładzie PKP-Cargo to wolny rynek tylko pomaga, u mnie za oknem co drugi pociąg towarowy to Rail Polska a PKP-Cargo sobie jeździ w zamian w Czechach, Niemczech itd.
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#50
ET40 napisał(a):A co z haraczem dla PLK?Tongue
Pasażer się zrzuci Tongue

Cytat:Busy na torach są i tak lepsze, niż te na drogach.
Zabicie piętnastu osób na drodze to spory wyczyn, a na torach-niezbyt, więc śmiem wątpić.

Cytat:Jednak IR wagonowy ma takie same wagony jak TLK. Dodatkowo często zdeklasowane jedynki zatem za małą cenę jedziemy w sześciomiejscowym przedziale z wygodnymi fotelami.
Chyba, że się nie załapiemy to jedziemy w korytarzu, albo przedsionku.

Cytat:Natomiast połączenia RE na Marlborasach to już chyba w ogóle chyba TOWOS do kwadratu.
W życiu bym do tego g*wna nie wsiadł, gdybym nie był pod ścianą.

Cytat:Monopol PKP to kpina z unijnych standardów. Powinny być nie tylko zaprzestane akcje rzucania kłód pod nogi PR-om ale także wpuszczony natychmiast LEO Ekspess i każdy inny chętny.
No ale jakoś chętnych nie ma.

Cytat:Czy Ty nie rozumiesz, że ja i połowa polaków NIE MA KASY
A kolejarze kradną miedź, paliwo, wodę, prąd, gaz, złom, karty pracy, makulaturę, węgiel, w dodatku zarabiają trzy, nie! pięć średnich krajowych, przez to mają kasy jak szejki (i dodatkowo siedem żon i cztery kochanki).
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#51
rustsaltz napisał(a):Chyba, że się nie załapiemy to jedziemy w korytarzu, albo przedsionku.

W TLK jeszcze rok temu było tak samo i niektórzy uważają, że kto pierwszy ten lepszy było lepsze niż miejscówki. Do tej pory możesz w TLK jechać na korytarzu jak się pokończą bilety.

rustsaltz napisał(a):W życiu bym do tego g*wna nie wsiadł, gdybym nie był pod ścianą.

Natomiast jak PKP IC pokaże nowe bezprzedziałowce 111Arow to będziesz gadał jakie super fajne lotnicze bezprzedziałowce. Tymczasem jedne i drugie są zmodernizowanymi w zakładach PESA wagonami 111A.

Hipokryzja w wypowiedziach pracowników PKP nie zna granic. Płacą Wam dodatkową premię za wpisy na forach czy co??

rustsaltz napisał(a):No ale jakoś chętnych nie ma.

A chętny był LEO Ekspres ale nie został dopuszczony.

rustsaltz napisał(a):A kolejarze kradną miedź, paliwo, wodę, prąd, gaz, złom, karty pracy, makulaturę, węgiel, w dodatku zarabiają trzy, nie! pięć średnich krajowych, przez to mają kasy jak szejki (i dodatkowo siedem żon i cztery kochanki).

No to tak jak mi proponujesz zapisanie się do PKP dla zniżki to ja Tobie zaproponuję zmianę pracy na inną skoro się nie podoba.
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#52
Cytat:A czy iR jeździ z Zamościa do Poznania? Z Poznania do Olsztyna? Twoje porównanie było bliskie zeru.
Jest zasadnicza różnica, IC za swoje TLKi ma dofinansowanie z MI, PR tylko na wybrane IR-y , z Urzędów Marszałkowskich.
Odpowiedz

#53
Gordon napisał(a):Natomiast jak PKP IC pokaże nowe bezprzedziałowce 111Arow to będziesz gadał jakie super fajne lotnicze bezprzedziałowce. Tymczasem jedne i drugie są zmodernizowanymi w zakładach PESA wagonami 111A.
Nie znam się na wagonach. Wiem tylko, że te z PRów mają ogrzewanie i klimatyzację tak umiejscowioną, że trzeba wyposażyć się w kartkę do zatkania ich, coby się zapalenia ucha/zęba nie nabawić... A to tylko jedna z ich wad.

Cytat:Płacą Wam dodatkową premię za wpisy na forach czy co??
Zadaj to pytanie moim przełożonym, a nuż coś kapnie Smile

Cytat:A chętny był LEO Ekspres ale nie został dopuszczony.
Złe PKP, złe!

Cytat:No to tak jak mi proponujesz zapisanie się do PKP dla zniżki to ja Tobie zaproponuję zmianę pracy na inną skoro się nie podoba.
Ależ ja na swoją pracę na forum nie narzekam, przeciwnie, lubię chodzić do pracy (znaczy jeździć, oczywiście własnym samochodem. Pragnę zauważyć, że w Polsce przeważają wiatry zachodnie, więc moje spaliny wdychają cent... krakusy)

Cytat:Jeśli pracujesz i zarabiasz, to dlaczego jeszcze coś ma Ci się należeć w gratisie?
W żadnym gratisie. W umowie mam zapisane, że mogę wykupić zniżki. Zresztą na rękę jest to głównie pracodawcy.
Cytat:Sami dobrze wiecie jakie były histerie o zeszłoroczne ulgi pracowników i rodzin, więc nie będę przybliżał.
Jeżeli górnicy zrzekną się węgla, energetycy prądu, a posłowie i senatorowie uprawnień do bezpłatnych przejazdów, deputatu na paliwo itd. to z tego miejsca oświadczam, że ja swój deputat węglowy przeleję na konto forumowe i oddam poświadczenie uprawnień Smile
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#54
Przypominam, że rozmawiamy o tanich biletach na pociągi interREGIO, a nie o ulgach pracowniczych.

Wrocław - Inowrocław za 29 złotych - 16 złotych w kieszeni, chociaż właściwie trochę mniej, bo będę musiał dojechać do Bydgoszczy autobusem Wink
Odpowiedz

#55
Ja też się obłowiłem dla siebie i dziewczyny:
- Olsztyn-Wrocław 0,49 zł --> Wrocław-Kędzierzyn 0,49 zł
- Kędzierzyn-Katowice 0,49 zł --> Katowice-Rzeszów 0,49 zł
- Kędzierzyn-Katowice 1 zł --> Katowice-Rzeszów 1 zł
- Rzeszów-Katowice 1 zł --> Katowice-Kędzierzyn 1 zł
- Rzeszów-Katowice 9,31 zł --> Katowice-Kędzierzyn 0,49 zł
- Wrocław-Olsztyn 0,49 zł
- Wrocław-Olsztyn 9 zł

I poluję na kolejne, jak tylko rozpocznie się przedsprzedaż na potrzebne terminy. ;-D
Odpowiedz

#56
Tarnów- Kraków 0,49 zł

szkoda że bardziej na południe, do Suchej Beskidzkiej i na zachód do Trzebini nic nie ma
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.linia103.pl">www.linia103.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

#57
Ja popołudniu próbowałem kupić bilety na za 30 dni i już kurcze za 19 zł Kraków - Warszawa. Chyba się już skończyło, że wchodzimy i kupujemy paczkę biletów za 1 zł, bo ludzie się poznali o co chodzi. Teraz trzeba będzie chyba koczować o 12 w nocy na otwarcie sprzedaży. A przynajmniej na takich popularnych liniach jak CMK.
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#58
Przecież PR mówiły, że przygotują jeszcze jakąś tanią pulę biletów.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#59
Na luty da się kupować, więc są tylko pewnie mniej.
Odpowiedz

#60
Cytat:Przewozy Regionalne udostępniły kolejną pulę tanich biletów od 1 PLN. Tym razem do sprzedaży trafi ich ponad 30 tysięcy na przejazdy od 9 marca do 26 kwietnia.

Kup tani bilet kolejowy w Przewozach Regionalnych >>

Informacją o tanich biletach poprzez formularz „Znalazłeś okazję?” podzielił się czytelnik. W puli tych najtańszych znalazły się nie tylko te za 1 PLN, ale po ich wyczerpaniu możecie kupić bilety za 9, 19, 29 i 39 PLN. W sumie na podróże w marcu i kwietniu Przewozy Regionalne udostępnią 30,5 tys. tanich biletów.

Pamiętajcie, że są one dostępne w przedsprzedaży na 30 dni przed podróżą!

Pula tanich biletów kolejowych >>

Tanie bilety są dostępne w ramach promocji „super bilet„. Każdego dnia przewoźnik udostępni nową pulę tanich biletów na pociągi interREGIO. Promocja działa na zasadzie systemu dynamicznej sprzedaży biletów, który doskonale znany jest pasażerom tanich linii lotniczych i autobusowych. Ceny Super Biletów uzależnione są m.in. od daty podróży, relacji wybranego pociągu i terminu zakupu biletu. Bilety w ramach nowej promocji dostępne są wyłącznie przez internet. Super Bilet będzie ważny tylko w konkretnym pociągu interREGIO, na który został kupiony. Z promocji mogą korzystać również pasażerowie interREGIO busów.

Każdy Super Bilet jest dostępny także w wersji ulgowej, dzięki czemu posiadacze zniżek ustawowych (np. uczniowie i studenci) mogą podróżować jeszcze taniej!

http://www.fly4free.pl/nowa-pula-tanich ... olejowych/
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.