Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przewozy Regionalne
#61
Na chwilę obecną wiedenka jedzie się prawie dwa razy dłużej niż ceemką Tongue
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#62
odnośnie Matejki to było napisane, że zarządca proponuje godziny nieatrakcyjne dla kursowania tych pociągów... no przecież jasne... ma nie być konkurencji dla ED250
Odpowiedz

#63
rustsaltz napisał(a):Na chwilę obecną wiedenka jedzie się prawie dwa razy dłużej niż ceemką Tongue

Remonty powoli się kończą na szczęście.
Odpowiedz

#64
Jak dla mnie IR powinno mieć możliwość przesiadki na TLK na jednym bilecie. I IR powinny uzupełnić ofertę w tych relacjach, gdzie pełniące służbę publiczną publiczną pociągi NNP PKP IC prawie nie istnieją: Łódź - Katowice czy Łódź - Poznań, bo nikt mi nie udowodni, że te 2 pary połączeń są TLK są w atrakcyjnych godzinach, o czym świadczy frekwencja w pociągach. No taki Doker jak nieraz go widzę, to się zastanawiam, czy pasażerów jest chociaż 30-stu...

Oczywiście mówię ze swojej perspektywy, bo te relacje są mi najbardziej znane, ale na pewno jesteście w stanie podać dużą ilość relacji.
Odpowiedz

#65
ET40 napisał(a):
SCZ napisał(a):bez możliwości rezerwacji miejsca
Dla mnie to zaleta, bo wkurza mnie, gdy PKP IC usadza mnie jak uczniaka w ławce w prawie pełnym 8-osobowym przedziale podczas, gdy w sąsiednich przedziałach siedzą po 2-3 osoby.
Za zmianę miejsca leją linijką po łapach?
Odpowiedz

#66
SCZ, zasadniczy problem jest taki, ze zawsze pozostaje ta niepewność, czy ktoś Cię zaraz nie wywali z miejsca, które "bezprawnie" zająłeś.
Odpowiedz

#67
KlimaT, ale miejsce wskazane na Twoim bilecie nadal będzie wolne więc tak czy siak nie zostajesz na korytarzu.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#68
SCZ napisał(a):
ET40 napisał(a):
SCZ napisał(a):bez możliwości rezerwacji miejsca
Dla mnie to zaleta, bo wkurza mnie, gdy PKP IC usadza mnie jak uczniaka w ławce w prawie pełnym 8-osobowym przedziale podczas, gdy w sąsiednich przedziałach siedzą po 2-3 osoby.
Za zmianę miejsca leją linijką po łapach?
Żebyś wiedział, że niektórzy kierpocie są zdolni do tego, żeby kazać ci zmienić miejsce na to, które masz wpisane. Nawet, jeżeli siedzisz obok. Wiem, bo już 2 razy miałem taką sytuację i szczerze powiedziawszy to unikam teraz korzystania z pociągów TLK nie tylko ze względu na dosyć wysokie ceny i nieatrakcyjne godziny kursowania, ale również ze względu na system miejscówek, który jest skandalicznie niedopracowany. Każą ci iść do przedziału w którym jest 7 osób i pełno tobołów, w zdezelowanym wagonie, podczas, gdy w następnym wagonie tej samej klasy standard jest wyższy, a przedziały prawie puste. A to dlatego, że nieważnym dla systemu jest, że miejsce było zajęte od np. Gdańska do Bydgoszczy, a ty jedziesz z Bydgoszczy do Kutna - system uważa, że ono jest nadal zajęte.
W relacjach łączonych jest to samo, gdy korzystałem dosyć często z Rozewia na odc. Wrocław - Bydgoszcz i nazad, nigdy nie dostałem miejscówki w żadnym z pustawych wagonów jeleniogórskich, nawet, gdy o to prosiłem. Okazywało się to niemożliwe.
Mało tego, system często nie widzi wagonów bezprzedziałowych, mimo, że znajdują się one w składzie...
Dno, dno, dno.
Odpowiedz

#69
popieram kolegę powyżej. Ja raz próbowałem kupić bilet przez internet na TLK smok wawelski no i nie kupiłem, bo pokazywało mi, że miejsca przy korytarzu i przy oknie są pozajmowane. Co do tego to jakąś niecałą godzinę przed odjazdem kupiłem w kasie i było to samo, a oczywiście w pociągu siedziałem przy oknie i oczywiście dużo miejsc takich było, oraz tak samo jak kolega pisał, że pakują ludzi do "zawalonych" przedziałów, a duża liczba z nich są wolne lub tak po 2, 3 osoby.
Odpowiedz

#70
ET40 napisał(a):. A to dlatego, że nieważnym dla systemu jest, że miejsce było zajęte od np. Gdańska do Bydgoszczy, a ty jedziesz z Bydgoszczy do Kutna - system uważa, że ono jest nadal zajęte.

Z tego co zauważyłem, tak już teraz nie jest - miejsce jest zajęte na trasę pokrywającą się z blietem, przez pozostałą trasę miejsce jest wolne dla systemu miejscówkowego, czyli może kogoś dosadzić.
Odpowiedz

#71
ET40 napisał(a):Każą ci iść do przedziału w którym jest 7 osób i pełno tobołów, w zdezelowanym wagonie, podczas, gdy w następnym wagonie tej samej klasy standard jest wyższy, a przedziały prawie puste.
O ile mi wiadomo, system w pierwszej kolejności rezerwuje miejsca przy oknach (*4, *5). Dopiero po wyczerpaniu się miejsc w pociągu przy oknach system rezerwuje miejsca przy korytarzu (*1, *2), a na końcu zaczyna rezerwować miejsca w środku (kolejno *3, *4, *7, *8). W ten sposób uzyskuje się optymalne zapełnianie składu. Najpierw sprzedawane są miejsca przy oknie, jako najbardziej atrakcyjne. Potem przy korytarzu, aby środek był wolny, co daje większy komfort. A na końcu środek, przy czym najpierw dla większego komfortu na krzyż, tak jak wskazuje numeracja.
Od tego istnieją odstępstwa, jeżeli ktoś wskaże konkretnie jaki rodzaj miejsca chce oraz jeżeli ktoś kupuje kilka biletów na raz lub obok miejsca już zajętego. Ale co do zasady nie powinno być takich sytuacji, że w jednym wagonie przedziały są całe zawalone a w drugim pustawe. No chyba że do Twojego przedziału zarezerwuje się po Tobie grupa 6 osób, ale na to już nic nie poradzisz i tak musi być.
Odpowiedz

#72
ET40 napisał(a):Żebyś wiedział, że niektórzy kierpocie są zdolni do tego, żeby kazać ci zmienić miejsce na to, które masz wpisane.

Pytanie brzmi, czy jest przepis prawny, który pozwala pracownikom kolei na takie zmuszanie zmiany miejsca na prawidłowe? Czy w regulaminie są takie zapiski? A jeśli tak, to czy na pewno są poprawnie sformułowane?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#73
Jak podaje Kurier Kolejowy 22/3295 marszałkowie decydują o losie PR. Jest pLan ratowania spółki PRZEWOZY REGIONALNE.
Cytat:„”Skarb Państwa udzieli wsparcia ARP kwotą 750mln zł, a PR wyemitują udziały,które obejmie ARP…
…17 października na te propozycję zgodziło się sześć samorządów: śląski, mazowiecki, kujawsko-pomorski, lubelski, swietokrzyski i opolski.”
Do dzisiaj myślałem że dni PR są policzone.
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Odpowiedz

#74
Najciekawsze jest to, że propozycję ratowania Przewozów Regionalncych przez Skarb Państwa zaakceptowały województwa mazowieckie i śląskie, czyli te, które mają własnych przewoźników.
Odpowiedz

#75
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... al-PR.html
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Przewozy Regionalne na Walentynki norbis97 0 2 428 13.02.2018, 14:08
Ostatni post: norbis97
  Przewozy Regionalne Szczecin - Trudny sąsiad maciejbd 10 5 840 08.03.2016, 22:47
Ostatni post: sm31-131
  Przewozy Regionalne bez postojów w Stobnie Szczecińskim Gżągal 0 3 270 16.03.2015, 18:23
Ostatni post: Gżągal
  Przewozy regionalne, a rezerwacja w 1 klasie? melva14 9 10 508 09.01.2014, 20:02
Ostatni post: marcin753
  [PR] Po 13 latach wracają przewozy regionalne do Parczewa Barciur 0 5 721 04.07.2013, 22:48
Ostatni post: Barciur

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.