06.02.2014, 21:17
Przedstawiciele kolejowych związków zawodowych z Dolnego Śląska optują za korektą rozkładów jazdy pociągów Przewozów Regionalnych łączących ten region z Małopolską i Wielkopolską. Napisali w tej sprawie list otwarty do zarządu przewoźnika.
Szczegóły: Kurier Kolejowy
Pomysł związkowców dość ciekawy, zwłaszcza z wydłużeniem "Szyndzielni" do Zakopanego, oraz "Giewonta" do Wrocławia. Wrocław zyskałby wówczas dwa weekendowe połączenia ze stolicą Tatr, no i jeszcze bardziej by ożyła linia Żywiec - Sucha Beskidzka.
Co do "Oleńki" do Krakowa to także byłbym za, ale pod warunkiem że na odcinku Wrocław - Katowice jeździła by w zestawieniu 2xEN57, rozczepianymi w Katowicach - jedna jednostka do Krakowa, a druga do Częstochowy. No i na odc. Katowice - Kraków w taryfie Regio.
Podobny manewr z "Giewontem" - jedna jednostka w relacji Zakopane - Wrocław, druga Zakopane - Częstochowa ;-)
Szczegóły: Kurier Kolejowy
Pomysł związkowców dość ciekawy, zwłaszcza z wydłużeniem "Szyndzielni" do Zakopanego, oraz "Giewonta" do Wrocławia. Wrocław zyskałby wówczas dwa weekendowe połączenia ze stolicą Tatr, no i jeszcze bardziej by ożyła linia Żywiec - Sucha Beskidzka.
Co do "Oleńki" do Krakowa to także byłbym za, ale pod warunkiem że na odcinku Wrocław - Katowice jeździła by w zestawieniu 2xEN57, rozczepianymi w Katowicach - jedna jednostka do Krakowa, a druga do Częstochowy. No i na odc. Katowice - Kraków w taryfie Regio.
Podobny manewr z "Giewontem" - jedna jednostka w relacji Zakopane - Wrocław, druga Zakopane - Częstochowa ;-)