Liczba postów: 51
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26.01.2012
Reputacja:
0
Siemensy zbliżają się po kolei przebiegiem do P3 (1,2 mln km). Zakres naprawy jest podobny do naszej P4. Pełne P4 zgodne z DSU będą miały dopiero przy 2,4 mln km.
Liczba postów: 80
Liczba wątków: 4
Dołączył: 16.03.2014
Reputacja:
0
W najbliższym czasie będzie brakowało lokomotyw wielosystemowych. PIC planuje wynajem lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń międzynarodowych?
Lizawka127.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Pewnie wrócą czasy podmiany w Rzepinie z EP09 na spalinową i potem we Frankfurcie na elektryka niemieckiego albo w Poznaniu skombinują jakieś podmiany.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
No teraz EU44 jeżdżą na NR / przeglądy do Siemensa, więc ich będzie brakowało, bo nie wiadomo w sumie ile obecnie jest już za granicą.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Jeżdżą na P3, ale nie wszystkie na raz.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Głupoty czy nie, weźcie pod uwagę, że jakiś wypadek może się stać. To też powoduje, że zapas się kurczy.
A pytanie czy niemiecki TRAXX może być używany do obsługi BWE czy tylko jest przypisany pociągowi Trans-European Express?
Ja podałem tylko to, co działo się kiedyś, kiedy Intercity nie miało jeszcze wielosystemowych lokomotyw.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Da się przypisać, choćby EU07A-001 przypisana na stałe do EIC Fredro.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
pitagoras23, to nie jest przypisanie lokomotywy do konkretnego składu, to ograniczenie możliwości kursowania jej. EU07A bez problemu może poruszać się na innych pociągach niż Fredro.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów