Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Kibelki" na dłuższe trasy
#16
RenataSz napisał(a):latem się nagrzewają

Zimą bardziej Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#17
FAREN napisał(a):To już zależy od człowieka, EN57 przy wyższych prędkościach też do cichych nie należy

A w silnikowym.... ;-D
Odpowiedz

#18
No akurat w EN57 słychać to między Zawierciem a Włoszczową :-D
Ogólnie nawet w zmodernizowanych EN57 drzwi czemuś się nie zamykają co jest strasznie wkurzające przy dłuższych trasach.
Ale jeśli mam być obiektywny to hałas w tych spalinowozach jest nawet większy niż w przedsionkach między wagonami PKP czy w środkowym //przedziale// w EN57, w silnikowym nigdy nie jechałem bo zwykle sobie konduktorzy go zajmują.
Jednak trzeba by mieć podobne warunki aby to stwierdzić - czy tory są zmodernizowane, prędkość pociągu.
Zauważyłem tylko że na wymienionych torach między D.G a Włoszczową, w pociągach jest jakby głośniej niż przed wymianą - przynajmniej na korytarzach.
Odpowiedz

#19
Faren, o tym nie wiedziałem... :-D
Teraz wiem gdzie nie siadać w EN'kach
Odpowiedz

#20
Cytat:przedsionkach między wagonami PKP

W wagonach produkowanych przez FPS Cegielski przejścia są niemalże hermetyczne Smile.
Lizawka127.
Odpowiedz

#21
Obiecałem że sięprzejade na dworzec i przyczaję co tam na Bolko jeździ. Nie czekałem na to, co przyjedzie z Wrocka jako Bolko bo nie miałem czasu, ale uchwyciłem to, co jako Bolko dzisiaj wyjeżdżało:

[Obrazek: zXIUgYWm.jpg]
Odpowiedz

#22
Czy kibelki jadą na IR Galicja czy na wagonowym? Jeżeli kibel na IR Galicja to mają zestawienie ze EDków czy ENków ?
Odpowiedz

#23
Robcio, ED72.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#24
http://www.rynek-kolejowy.pl/53678/pesa ... alnych.htm

Kibel jeszcze raz.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#25
nawet turbo-kibel
Odpowiedz

#26
Napisane jest że : "...będą obsługiwane zmodernizowanym taborem i EZT."
I każdemu odrazu wpadają na myśl "malboro" i te 21 zmodernizowanych EZT.Ja miałem podobną reakcje.A nie ździwiła was takie nagłe braki taborowe w PR? Nie podejrzewacie że owe braki taborowe związane są z jakąś niezapowiedzianą modernizacją wagonów do obsługi tych połączeń?
Jeśli ktoś posiada jakieś dokładne wiadomości na ten temat prosimy o info.
Odpowiedz

#27
Jeżeli by PRy coś modernizowały to by musiał być jakiś przetarg.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#28
Przetargu na modernizacje 2 wagonów 113Aa nie zauważyłem w sieci a szukałem.A może był jakiś cichy przetarg o którym się nikt nie diwiedział?
Odpowiedz

#29
z tego co pamiętam to chyba w 2012 roku był przetarg na modernizację 42 wagonów i wygrała go pesa, ale co się z tym przetargiem dalej stało to nie wiem. Później po tym był przetarg na modernizację 2 wagonów na caferegio, no to to akurat widać. Jeszcze był przetarg na modernizację 6 lokomotyw EU07 na EU07A, ale to też ucichło.
Odpowiedz

#30
PR po prostu nie ma tylu pieniędzy, żeby modernizować tabor w tak dużym zakresie jak IC bo nie dostaje żadnego państwowego wsparcia.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zmiana trasy/st. docelowej a terminale przenośne psim 2 3 489 25.03.2011, 18:29
Ostatni post: psim
  interREGIO - rozkłady/trasy REGIOchłopak 32 15 300 05.03.2011, 21:15
Ostatni post: mikrobart

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.