26.06.2014, 08:33
Witajcie, chciałbym poruszyć jedną kwestię...
Od około 2 tygodni codziennie sprawdzam z okna przejazdy IR 62120 Bolko i odbywa on się starymi EN-57.
Martwi mnie ta sytuacja gdyż 15 lipca wyjeżdżamy na wieś i najpierw musimy udać się do Lublina.
Z Sosnowca do Lublina jest to mniej-więcej 380km a z Wrocławia (według strony rozklad.pkp.pl) 567km i 8.21h jazdy.
Co sądzicie o obsługiwaniu tak długich tras (nie tylko w tym wypadku) EZT?
W mojej ocenie ten pociąg i jemu podobne powinny zostać przesunięte do klasy //REGIO// - gdyż obecne ceny biletów jak na komfort w pociągu są dość wysokie.
Nie byłoby z tym problemu gdybym miał lepsze połączenie na TLK Sztygar - lecz jest on zbyt późno w Lublinie i gdybym dostał się dalej to Chełma to nie miałbym już busa do wsi w której mieszka dziadek.
Pozdrawiam
Od około 2 tygodni codziennie sprawdzam z okna przejazdy IR 62120 Bolko i odbywa on się starymi EN-57.
Martwi mnie ta sytuacja gdyż 15 lipca wyjeżdżamy na wieś i najpierw musimy udać się do Lublina.
Z Sosnowca do Lublina jest to mniej-więcej 380km a z Wrocławia (według strony rozklad.pkp.pl) 567km i 8.21h jazdy.
Co sądzicie o obsługiwaniu tak długich tras (nie tylko w tym wypadku) EZT?
W mojej ocenie ten pociąg i jemu podobne powinny zostać przesunięte do klasy //REGIO// - gdyż obecne ceny biletów jak na komfort w pociągu są dość wysokie.
Nie byłoby z tym problemu gdybym miał lepsze połączenie na TLK Sztygar - lecz jest on zbyt późno w Lublinie i gdybym dostał się dalej to Chełma to nie miałbym już busa do wsi w której mieszka dziadek.
Pozdrawiam