Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Obleśny Szczur, wydaje mi się, że w tym kierunku zmierza ten nowoczesny design pojazdów szynowych. Moim zdaniem jeden z najładniejszych pojazdów jakie widziałem, wygląda lepiej od FLIRTa, przynajmniej na zewnątrz.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Gdyby była zła widoczność to ELF by nie powstał- to chyba logiczne że regulują to jakieś przepisy więc tak tragicznie chyba nie jest ;] Pewnie kwestia przyzwyczajenia, podobnie było z ED74 i ED59.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Jak dla mnie powinien mieć jeszcze większe okna boczne bo coś wydają się małe. ED74 wygląda to znacznie lepiej. Wdzieliście ten fotomontaż w komentarzach pod zdjęciem, tam również prezentuje się nieco lepiej.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Ale możliwe, że okna są tak usytuowane, że ilość światła trafiająca do środka jest porównywalna z ED74.
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Prawda. Te okna jakieś małe są. Mam nadzieję, że tym razem będzie jeszcze mniej awaryjny od poprzedników, bo coraz lepiej to Pesie wychodzi (w przypadku szynobusów), oby tylko przy późniejszych testach w podwójnej trakcji nie miał tylu problemów co ED74 gdzie się sprzęgi rozłączyły.
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 10
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Ten ELF to dla polski czy za granicę? Może na eksport do włoch.
Kolejowy Portal Informacyjny:
yafal3390
YouTube:
yafal3390
Wikipedia:
rav3390
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Troszkę nie podoba mi się układ siedzeń w tym zaprezentowanym w Berlinie.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Układ może być w zasadzie taki jak w wagonach, chociaż zobaczymy jak się sprawdzi w ruchu aglomeracyjnym. Najważniejsze aby były wygodne. Ciekawostką jest również to że jak podaje RK pojazdem są zainteresowane rynek Włoski i Niemiecki.