Mark napisał(a):Za dużo prototypów, za dużo serii pomimo niewielkich zmian w samym pojeździe ma różne oznaczenia, choć powinny posiadać to samo, jedynie ze zmienionym przedrostkiem literowym. Czy może mi ktoś wyjaśnić różnicę pomiędzy EN76, a EN77, takie żeby od razu posiadały różne oznaczenia?
EN77 budżetową wersją EN76, to tak jak byś postawił Passata obok Jetty. Gorzej gdy dwa identyczne pojazdy naszą dwa różne oznaczenia. Natomiast mnogość serii spowodowana jest nagłym różnorodnością zamówień a co za tym idzie szeroką ofertą pojazdów.
Elfy
EN96 - 2 człony (świętokrzyskie[34WE]) - 4 sztuki
EN62 - 3 człony (mazurskie[21WE]) - 1 sztuka
EN76 - 4 człony - KŚ [22WE,22WEb], KM[22WEe], KW[22WEa], kujawsko-pomorskie[22WEc]) - 52 sztuki
27WE,27WEb - 6 członów (SKM Wawa, KŚ) - 22 sztuki
Impulsy
EN98 - 2 człony (podkarpackie[37WE]) - 2 sztuki
EN63,EN63A,36Wea - 3 człony (podkarpackie[36WE], małopolskie[36WEa], świętokorzyskie[36WEa], śląskie [36Wea], KD[36WEa]) - będzie 26
ED78,31WE - 4 człony ( KD, zachodniopomorskie, lubuskie) - 19 sztuk
35WE - 6 członów - (SKM Wawa., KŚ) - 10 sztuk
Acatus (II,Plus)
EN99 - 2 człony - (małopolskie[41WE]) - będą 4 sztuki
EN64 - 3 człony - (małopolskie, podkarpackie[40WE]) - będzie 8 sztuk
EN77 (ACATUSII) - 4 człony (małopolskie[32WE]) - 5 sztuk