Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Nie licząc tego, że strasznie na nim śmierdzi - fekalia leżą na torze i "cieszą" oko i nos - niestety, tłucznia nie ma, nic nie wsiąka.
Tak, od jutra czynny będzie tylko peron 4, 5, 6. Trochę pociągów będzie miało skrócone trasy, kilka zniknie z rozkładu.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
W niedzielę 11 grudnia do użytku zostanie oddany peron pierwszy. Dotychczas czynny był 4, 5 i 6
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Robotnicy twierdzą, że zdążą z peronem 3. przez EURO 2012. Prawie gotowy jest Pawilon Południowy (tzw. Dworzec Nocny), otwarty będzie jeszcze w grudniu.
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 3
Dołączył: 19.11.2011
Reputacja:
0
Czy istnieje zagrożenie, że dworce i perony w miastach, w których odbywają się mecze w ramach Euro 2012 (ze szczególnym uwzględnieniem Wrocławia, Poznania), nie będą w całości oddane do użytku? – takie pytanie w ramach interpelacji poselskich skierował poseł Jacek Osuch w grudniu ubiegłego roku. Teraz poznaliśmy stanowisko resortu w tej sprawie.
Źródło:
http://www.rynek-kolejowy.pl/30116/Kole ... _Euro.html
,,Pociąg nicości, wsiąść łatwo, wysiąść już trudniej"
Pozdrowienie od Grzegorza
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
To pierwsze zdjęcie z lotu ptaka - genialne.
Tylko dlaczego po prawej stronie jest taka przerwa w zadaszeniu?
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Zawsze była. Widocznie nie chcą zmieniać.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Tak zgadza się. Za "starych" czasów była, ale teraz przy modernizacji mogliby zrobić. No chyba, że konserwator się nie zgodził. Ciekawe czemu to w przeszłości służyło?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
No tak, to by było wytłumaczenie, bo w starych czasach, kiedy jeździły parowozy to byłoby to uciążliwe. Jednakże pozostaje kwestia, dlaczego po drugiej stronie (na lewo) nie zrobiono tak samo.
I teraz kolejna sprawa. Po co jeżeli nie ma już parowozów w czynnym ruchu we Wrocławiu nie zadaszono wszystkiego, tylko stosuje się jakąś tam membranę. Czemu to ma służyć?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Konserwator zabytków nie zgodził się na połączenie dwóch zadaszeń, ponieważ wtedy ukryte zostałyby elementy zdobień na zadaszeniach.
Naturalnym jest oczywiście, że nie można było zburzyć starego "daszku" i wybudować całkiem nowego zadaszenia.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
pitagoras23, zadał dobre pytanie. Ciekawe dlaczego zrobiono taką przerwę z jednej strony. Poza tym skoro w tym miejscu miały się zatrzymywać parowozy, to po co dobudowano ten krótszy odcinek dachu? Coś się tam mieściło?