Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Wrocław] Remont dworca głównego
#76
Nie licząc tego, że strasznie na nim śmierdzi - fekalia leżą na torze i "cieszą" oko i nos - niestety, tłucznia nie ma, nic nie wsiąka.

Tak, od jutra czynny będzie tylko peron 4, 5, 6. Trochę pociągów będzie miało skrócone trasy, kilka zniknie z rozkładu.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#77
Podziemny parking będzie miał za zadanie pomieścić co najmniej 200 pojazdów:
http://inforail.pl/text.php?id=42528&from=main
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#78
A to najnowsze zdjęcia:
http://static0.blip.pl/user_generated/u ... 181437.jpg
http://static0.blip.pl/user_generated/u ... 181431.jpg
http://static0.blip.pl/user_generated/u ... 181413.jpg
http://static0.blip.pl/user_generated/u ... 181401.jpg
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#79
W niedzielę 11 grudnia do użytku zostanie oddany peron pierwszy. Dotychczas czynny był 4, 5 i 6
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#80
Robotnicy twierdzą, że zdążą z peronem 3. przez EURO 2012. Prawie gotowy jest Pawilon Południowy (tzw. Dworzec Nocny), otwarty będzie jeszcze w grudniu.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#81
Czy istnieje zagrożenie, że dworce i perony w miastach, w których odbywają się mecze w ramach Euro 2012 (ze szczególnym uwzględnieniem Wrocławia, Poznania), nie będą w całości oddane do użytku? – takie pytanie w ramach interpelacji poselskich skierował poseł Jacek Osuch w grudniu ubiegłego roku. Teraz poznaliśmy stanowisko resortu w tej sprawie.

Źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/30116/Kole ... _Euro.html
,,Pociąg nicości, wsiąść łatwo, wysiąść już trudniej"
Pozdrowienie od Grzegorza
Odpowiedz

#82
Widzę, że trochę ucichło w temacie Wrocławskiego dworca.
Dworzec z lotu ptaka:
[Obrazek: beztytuuism.th.png]

Tak wygląda na chwile obecną:
[Obrazek: dw5w.th.jpg]
Co jak co, ale mi się podoba budynek w tej pomarańczy.

Dworzec nocny:
[Obrazek: dsc1470l.th.jpg]

Perony:
[Obrazek: dsc0065jh.th.jpg]
[Obrazek: dsc0113sv.th.jpg]
[Obrazek: dsc0144wk.th.jpg]
[Obrazek: 2383705.jpg]
[Obrazek: dsc0087eh.th.jpg]
[Obrazek: th_L1000228.jpg]


[Obrazek: 2397413.jpg]

Większość zdjęć zaczerpnąłem z FPW.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#83
To pierwsze zdjęcie z lotu ptaka - genialne.
Tylko dlaczego po prawej stronie jest taka przerwa w zadaszeniu?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#84
Zawsze była. Widocznie nie chcą zmieniać.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#85
Tak zgadza się. Za "starych" czasów była, ale teraz przy modernizacji mogliby zrobić. No chyba, że konserwator się nie zgodził. Ciekawe czemu to w przeszłości służyło?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#86
Dziury nie będzie. Pomiędzy tymi dwoma zadaszeniami powstaje konstrukcja przykryta membraną. Zdania w tym przypadku są podzielone, ale gdy ja miałem okazję oglądać tą konstrukcje na żywo to muszę przyznać, że wygląda to naprawdę ładnie. Odnośnie tego dachu z membrany dręczy mnie jedna myśl- Jak będą dbać o jego czystość?

[Obrazek: 2326933.jpg][Obrazek: 2326897.jpg][Obrazek: 2335999.jpg]
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#87
pitagoras23 napisał(a):Ciekawe czemu to w przeszłości służyło?

W czasach parowych to starano się umieszczać lokomotywę parową - aby nie dmuchała z komina pod dach tylko na świeże powietrze.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#88
No tak, to by było wytłumaczenie, bo w starych czasach, kiedy jeździły parowozy to byłoby to uciążliwe. Jednakże pozostaje kwestia, dlaczego po drugiej stronie (na lewo) nie zrobiono tak samo.
I teraz kolejna sprawa. Po co jeżeli nie ma już parowozów w czynnym ruchu we Wrocławiu nie zadaszono wszystkiego, tylko stosuje się jakąś tam membranę. Czemu to ma służyć?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#89
Konserwator zabytków nie zgodził się na połączenie dwóch zadaszeń, ponieważ wtedy ukryte zostałyby elementy zdobień na zadaszeniach.

Naturalnym jest oczywiście, że nie można było zburzyć starego "daszku" i wybudować całkiem nowego zadaszenia.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#90
pitagoras23, zadał dobre pytanie. Ciekawe dlaczego zrobiono taką przerwę z jednej strony. Poza tym skoro w tym miejscu miały się zatrzymywać parowozy, to po co dobudowano ten krótszy odcinek dachu? Coś się tam mieściło?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ruszy przebudowa dworca w Tczewie za 11 mln zł norbis97 0 2 536 17.01.2019, 17:34
Ostatni post: norbis97
  Remont Bieżanowa PeKaP 1 3 852 21.06.2018, 22:54
Ostatni post: 4est
  Remont dworca w Gliwicach Cinek 15 10 214 22.07.2016, 13:59
Ostatni post: pasqudek
  Bydgoszcz: Będzie remont czy nie? kazio 10 6 893 16.06.2016, 17:31
Ostatni post: ET40
  [Toruń] Remont dworca maria 7 5 991 17.12.2015, 09:16
Ostatni post: WinD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.