Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Specjalnie sprawdziłem, czy jest otwarty, chociaż odjeżdżałem z peronu 4. Testy wyświetlaczy trwały od środy, jednak peron był stale zamknięty. Mogli tę "niespodziankę" zapowiedzieć ciut wcześniej, takie otwieranie z zaskoczenia nie jest chyba najlepszym wyjściem gdy na dworcu jest tłum ludzi - tak było przecież w czwartek, wszyscy wracali do domów na święta.
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Na zewnątrz Wersal. A w środku? Nadal syf, menele, osikane przejścia podziemne, kał na torach...
...
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
mikrobart napisał(a):Niestety, nawierzchnia bezpodsypkowa = częsta zabawa myjkami ciśnieniowymi. Jeśli nie - będzie kiepsko.
Wprowadzi się zakaz otwartych obiegów i będzie dobrze
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Jakie to polskie... Do tunelu w Warszawie też nie wolno i osobiście widziałem, jak niektóre drużyny biegały z kluczem
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
To świetnie, ale widać, że poczucie obowiązku u drużyn jest średnie - skoro mają obowiązek, to czemu się z niego nie wywiązują? A że się nie wywiązują to widać po torach stacyjnych.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Te taśmy bagażowe zajmują bardzo dużą przestrzeń schodów - przy pociągach kończących bieg we Wrocławiu, gdy robi się spory tłok mogą się tworzyć niesamowite korki.