Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Hmmm, ale dlaczego przed wyborami... Nie mogę pojąć sedna tej wypowiedzi. Co się za tym kryje... No ale tak czy siak, w końcu powiedzieli prawdę na temat tego przedsięwzięcia. Od początku byłem mocno przeciwny KDP.
Liczba postów: 142
Liczba wątków: 19
Dołączył: 02.09.2011
Reputacja:
0
KDP za 30- 40 lat jak najbardziej. Wrocław- Warszawa oczywiście przez Łódż. Na razie trzeba zmodernizować do 160 km/h konwencjonalną trasę Łodż - Wrocław. Połączenie p. pustynię Koniecpol czy Poznań, Katowice jest samo w sobie chore.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Dlaczego chore? Czy Częstochowa to pustynia? Naprawdę tak uważasz?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Dokładnie, lepiej jest lepiej zagospodarować kolej w Łodzi oraz Kaliszu, dobudować drugi tor na odcinku Ostrów - Grabowno lub wykorzystać linię przez Krotoszyn, Milicz i mamy najlepszą i najkrótszą drogę dla pociągów minimum TLK i Ex pomiędzy Warszawą i Wrocławiem.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Przypomnij sobie, że kiedyś to właśnie te linie nie miały większego znaczenia i to ta przez Łódź, Kalisz była najważniejszą w Polsce linią obsługującą także połączenia międzynarodowe, o których E 65 i inne tam mogły i mogą zapomnieć.