Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Po co komu KDP?
#91
Hmmm, ale dlaczego przed wyborami... Nie mogę pojąć sedna tej wypowiedzi. Co się za tym kryje... No ale tak czy siak, w końcu powiedzieli prawdę na temat tego przedsięwzięcia. Od początku byłem mocno przeciwny KDP.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#92
KDP za 30- 40 lat jak najbardziej. Wrocław- Warszawa oczywiście przez Łódż. Na razie trzeba zmodernizować do 160 km/h konwencjonalną trasę Łodż - Wrocław. Połączenie p. pustynię Koniecpol czy Poznań, Katowice jest samo w sobie chore.
Odpowiedz

#93
Dlaczego chore? Czy Częstochowa to pustynia? Naprawdę tak uważasz?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#94
celtin.88 napisał(a):Połączenie p. pustynię Koniecpol
To chyba najkrótsza trasa z Wrocławia do Warszawy - nie wszystko musi jechać przez Łódź czy Poznań.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#95
Kilometrażowo właśnie przez Łódź, Kalisz jest najkrótsza trasa. Napisane to jest i wyliczone w temacie: Na blogu: A co jeśli nie "Ygrek"
Odpowiedz

#96
DamianT napisał(a):Dlaczego chore? Czy Częstochowa to pustynia? Naprawdę tak uważasz?

Kto będzie jeździł na peryferyjny Dworzec Stradom na pociągi kwalifikowane jak w samym centrum Częstochowy ma nowoczesny, wygodny dworzec z którego odjeżdżają pociągi TLK do Warszawy i Wrocławia
Odpowiedz

#97
Kryniczanin napisał(a):Najkrótsza trasa jest przez Bełchatów, Kępno ale wymaga ona dobudowania właśnie odcinka Bełchatów - Wieluń od dawna planowanego przecież. Oczywiście lobby Łódzkie ale i nie tylko zaraz się odezwie się o pisaniu herezji.

Musiałbyś budować od nowa cały odc. Piotrków T. - Oleśnica. O budowie jakiejkolwiek lini w PL nie ma mowy. A tak swoją drogą na innych forach udowodniłeś że nie cierpisz Łodzi.
Odpowiedz

#98
Dokładnie, lepiej jest lepiej zagospodarować kolej w Łodzi oraz Kaliszu, dobudować drugi tor na odcinku Ostrów - Grabowno lub wykorzystać linię przez Krotoszyn, Milicz i mamy najlepszą i najkrótszą drogę dla pociągów minimum TLK i Ex pomiędzy Warszawą i Wrocławiem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#99
Kryniczanin napisał(a):Najkrótsza trasa jest przez Be³chatów, Kêpno ale wymaga ona dobudowania w³a¶nie odcinka Be³chatów - Wieluñ od dawna planowanego przecie¿. Oczywi¶cie lobby £ódzkie ale i nie tylko zaraz siê odezwie siê o pisaniu herezji.
Ee tam, jak dla mnie by³oby to najrozs±dniejsze rozwi±zanie.

[ Dodano: 2011-09-02, 16:38 ]
celtin.88 napisał(a):Musia³by¶ budowaæ od nowa ca³y odc. Piotrków T. - Ole¶nica.
Mówimy o KDP, która i tak wymaga zbudowania wszystkie od nowa.
Odpowiedz

Kryniczanin napisał(a):Twoim tokiem rozumowania należy zlikwidować kolej w Lublinie bo dworzec główny jest położony bardzo peryferyjnie i zgodnie z Twoją logiką nikt nie będzie jechał na taki dworzec.


I co z tego że pociągami kwalifikowanymi z Częstochowy Stradom do Warszawy pojedziesz kilkadziesiąt minut szybciej niż TKL z dw. głównego jak tyle samo czasu (jak nie więcej) poświęcisz na dojazd komunikacją miejską na Dw. Częstochowa Stradom.
Odpowiedz

Kryniczanin napisał(a):, Przy v max 160km/h do Grodziska, 200km/h do Włoszczowej i dalej 100-110 przez Koniecpol do Częstochowy Stradom mamy czas góra 2h05min a do Głównej ile się da? Dla EU07 2h40min.

Chcesz się bawić w zmianę kierunku jazdy pociągów EIC w Częstochowie?

Przez 30 lat żadnej KDP w PL nie wybudują. Gdybyś chciał trasą Kępno - Oleśnica skierować pociągi EIC musiał być wybudować tą trasę on nowa. Ta trasa jest typową lokalką
Odpowiedz

Obleśny Szczur napisał(a):Ee tam, jak dla mnie byłoby to najrozsądniejsze rozwiązanie.

[ Dodano: 2011-09-02, 16:38 ]
celtin.88 napisał(a):Musiałbyś budować od nowa cały odc. Piotrków T. - Oleśnica.
Mówimy o KDP, która i tak wymaga zbudowania wszystkie od nowa.

Musimy walczyć aby główna trasa kolejowa z Warszawy do Wrocławia biegła przez Łódź.
W przeciwnym razie powiem otwarcie będzie postępować dalsza marginalizacja kolei pasażerskiej w Łodzi. A o pociągach dalekobieżnych na Łodż- Wrocław będziemy mogli zapomnieć
Odpowiedz

Przypomnij sobie, że kiedyś to właśnie te linie nie miały większego znaczenia i to ta przez Łódź, Kalisz była najważniejszą w Polsce linią obsługującą także połączenia międzynarodowe, o których E 65 i inne tam mogły i mogą zapomnieć.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Kryniczanin napisał(a):Główny ciąg Warszawa - Łódź powinien biec choć w większości po obecnych liniach korytarzowych E65,E30 lub E20,E59 a nie jakimiś marginalnymi liniami nie mającymi większego znaczenia.

Przy odrobinie złej woli każde wielkie miasto można skutecznie udu.ić. Zniszczyć połączenia dalekobieżne Wrocławia czy Poznańia naprawdę nic trudnego?
Do początku tat 90-tych podstawowa trasa Wrocław- Warszawa biegła najkrótszą trasą p. Łodż Wystarczy popatrzyć na SRJP 1990/91 ile wtedy jeździło pociągów. Zamiast ulepszać rj. pociągi zwyczajnie wycinano. Potem niema się czemu dziwić że w Łodzi z pociągów korzysta mało ludzi. Przy takich połączeniach naprawdę nie ma się co dziwić.
Odpowiedz

Kryniczanin napisał(a):pitagoras23, To że prawie 100 lat temu miała jakieś znaczenie nie oznacza że automatycznie teraz ma. Czas się przenieść z lat 20 XX wieku, mamy lata 20 ale XXI wieku. Jak nie przyjmujesz tego do wiadomości oznacza to że przespałeś cały wiek albo świadomie lub nie nie przyjmujesz do wiadomości że świat się przesunął do przodu. Wiek pary się skończył obecnie mamy podróże w kosmos.


Co ty mieszasz. miasta nie zmieniły lokalizacji. Łodz przez ostatnie 20 tat była potwornie zaniedbana i dobrze że coś w ogóle zaczyna się dziać (modernizacja Łodź - Warszawa).

Nie cierpisz Łodzi oto cytat Kryniczanina z Rynku Kolejowego na temat Łodzi.




31/08/2011 05:51
kryniczanin O jeju! A co to za poruszenie! Uććć nie dostanie tego co bezczelnie chce na siłę wyciągnąć wbrew jakiejkolwiek logice. Oby tak dalej! Brawo Panie Premierze! Uććć musi poznać swoje niskie miejsce w szeregu! I żadni krzykacze tego nie zmienią.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.