Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Zmiana języka to pikuś. EU44 problematyczny może być czuwak, ale to i tak nie w tym rzecz. Nie wyobrażam sobie legalnego objęcia służby podczas jazdy.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Skoro maszynista i tak musi wsiąść na stacji to w czasie dojazdu do mostu zapoznaje się z książką, pracą maszyny itd. Dokładnie na moście maszyniści się zmieniają, ten który zdaje wpisuje godzinę zdania i tyle. Problem byłby z oględzinami podwozia
.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Obserwuje ten co siedzi za nastawnikiem i tyle. Akurat większym zagrożeniem jest to, że maszynista ma setki papierów do ogarniania i ostrzeżenia stałe i doraźne wydawane osobno i w ilościach olbrzymich (w dodatku trafiają się kwiatki, które są na gruncie, a w papierach nie albo takie, które są w papierach, a sierżantów nie ma), prędkości drogowe osobno. Tym się UTK nie interesuje, ale cóż, nie wszędzie jeżdżą ekspresy...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Lokomotywa to nie samochód, że nagle zjedzie na bok. Są dużo większe zagrożenia niż zmiana w biegu z którymi nikt nic nie robi.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Dziwna ta cała sytuacja. Stacja Frankfurt jest tuż za mostem i tak pociąg tam staje, więc bez sensu wprowadzają jakieś dodatkowe obostrzenia.
Tyle czasu już to wszystko funkcjonuje i było dobrze. Komu nagle palma obija, żeby utrudniać i tak trudne zadania maszynistom.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Mariusz W. napisał(a):Na prawdę nie widzisz zagrożenia w zmianie na biegu?
Są dużo większe i istotniejsze problemy na kolei niż zmiana na moście.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Dla mnie raczej problemem jest to, że DB nagle wprowadza takie zaostrzenia a PKP IC się temu posłusznie poddaje. Wyobrażacie sobie odwrotną sytuację?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Na razie nie wiadomo, jaka jest przyczyna tego, więc proponuję nie zganiać winy na DB. Akurat przewoźnicy po obu stronach mostu mają swoje za uszami.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL