Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2015/2016
#16
Po pierwsze primo z Krakowa to się przez Radom jedzie, przez Wiedenkę to by się ze 3 dni jechało Big Grin. A po drugie primo pociąg jadący przez CMK i naokoło realizuje nieco inne potoki i dobrze by było nie poprawiać komfortu podróży między stolicą nową i starą kosztem mieszkańców Miechowa, Sędziszowa, Kielc i innych.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#17
rysiogeniusz napisał(a):Jak dla to po prostu powinni zrobić z TLK podobnie jak z EIC/EIP regularny takt dajmy co dwie/trzy godziny godziny i tyle. Obecnie z Krakowa do "stolycy" mamy sześć pośpiechów:

04:59 - przez CMK
10:44 - przez CMK
15:24 - przez Wiedeńke
18:14 - przez Wiedeńke
20:00 - przez CMK
00:44 - przez Wiedeńkę

Przydałby się o 7:30 jakiś TLK przez Wiedeńkę i po 12 przez CMK. Przynajmniej ja to tak widzę

Po za słuszną uwagą, że z Krakowa Wiedenką, sie nie jeździ, to po pierwsze, należy zwrócić uwage na to, żeby pociąg nie jedchał dłuzej niż autobus, bo autobusów na tej linii już jest masa. A autobus jest tańszy niż pociąg. Gdy pociąg będzie do jeździł w tempie porównywalnym, to PIC może powiedzieć: żegnaj najbiedniejszy segmencie klientów...

Tak było na trasie W-wa - Gdańsk podczas remontów i dokładnie to się powtórzy, gdy się będzie jechało do Krakowa czy Katowic 4-5 godzin....
Odpowiedz

#18
rustsaltz napisał(a):Tyle tylko- jeśli ktoś ma się tłuc po 5 godzin wiedenką to machnie ręką i pójdzie na autobus.

Dziś jedziesz 4:40 p. wiedenkę, a czas ten na "dzień dobry" jest do ścięcia o jakieś 30 minut przez jazdę p. Żyrardów, a nie Sochaczew, jak teraz, plus zakończenie prac rewitalizacyjnych na wiedence i nowy tabor, nie zapominajmy, że DARTy m.in są przypisane do trasy Warszawa - Koluszki - Częstochowa - Katowice (a FLIRTy m.in Warszawa - Radom - Kielce - Kraków).
Więc siatka TLK nowym dobrym taborem, po dobrych torach i przy dobrej cenie z czasem przejazdu max 4h w przypadku takich Katowic, co jest pewną konkurencją wobec autobusów pod różnymi szyldami (jadącymi 4:15-5h zwykle).
Odpowiedz

#19
Powinien się skrócic o godzinę, o ile nie porobią głupot w stylu zbyt dużych rezerw czasowych. ale czas przejazdu to nei wszystko, liczy się też rozkład jazdy, komfort, cena i wizerunek społeczny firmy...
Odpowiedz

#20
rustsaltz napisał(a):Po pierwsze primo z Krakowa to się przez Radom jedzie.
Ale z Radomia musi na Dęblin pojechać, bo od stacji Warszawa Służewiec do Zachodniej to jest taki ścisk, że już praktycznie nie ma miejsca na inne pociągi.
Odpowiedz

#21
Ale i tak przez Warke o wiele szybciej teraz nie pojechałby. To najwyżej strata pół godziny. Dla mieszkańców Radomia to może i dużo, ale dla pasażeró z Krakowa to już do Radomia traci wystarczająco dużo czasu, aby tym nie jeździć do Warszawy.
Odpowiedz

#22
vernalisadonis napisał(a):
rustsaltz napisał(a):Po pierwsze primo z Krakowa to się przez Radom jedzie.
Ale z Radomia musi na Dęblin pojechać, bo od stacji Warszawa Służewiec do Zachodniej to jest taki ścisk, że już praktycznie nie ma miejsca na inne pociągi.

Spokojna głowa. Minimalny odstęp to 4-5 minut pomiędzy pociągami (następstwo od Zachodniej do Alej, gdzie nie ma SBL). Aktualnie jeszcze coś tam można wcisnąć, nawet w szczycie. Szlak krótki. To potem, do Wartki mogą być problemy, jak linia zwiększy swoją popularność po nadchodzącej przebudowie (póki co od Okęcia do Czachówka).
Odpowiedz

#23
Tak czy owak, PIC obecnie pociągów przez Warkę nie ma.
Odpowiedz

#24
Ciekawostki odnośnie nowych pociągów, podsłyszane wśród szczecińskich kolejarzy i na innych forach - RJ 2015/16:

Intercity Szczecin - Wrocław przez Zieloną Górę
TLK Przemyśl - Warszawa - Bydgoszcz - Toruń - Piła - Wałcz - Kalisz Pom. - Szczecin
EIC Władysław Łokietek Szczecin - Warszawa (w sezonie do Świnoujścia jako EIC Rybitwa)
EIC Mewa Warszawa - Świnoujście (podobno całoroczny)
EIC Sedina Szczecin - Warszawa
Intercity Szczecin - Wrocław - Jelenia Góra

Nie wiem na ile to prawda, na ile plotki. Zważywszy na to, jak piękne miałoby to wyglądać nie chce się wierzyć, choć z drugiej strony po rozpoczęciu eksploatacji Pesy Dart i Flirtrów PKP Intercity będzie miało rzeczywiście dużo taboru
Odpowiedz

#25
Można to sobie włożyć między bajki...

1. Szczecin - Wrocław przez Zieloną Górę jako IC? Kategoria IC to nowe wagony, a one na Nadodrzankę nie były przewidziane.

2. TLK Przemyśl - ... - Piła - ... - Wałcz - Szczecin? To nagle IC mają tyle lokomotyw spalinowych? Chyba, że chcą jakoś zagospodarować Gamę. Tu ewentualną prawdą może być połączenie TLK Przemyśl - Warszawa przez Sandomierz

3. Wszystkie EIC Szczecin - Warszawa... Teraz Chrobry i Prus się ledwo zapełniają a tu nagle mają przybyć nowe ekspresy?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#26
rysiogeniusz napisał(a):TLK Przemyśl - Warszawa - Bydgoszcz - Toruń - Piła - Wałcz - Kalisz Pom. - Szczecin

No właśnie, z Przemyśla, to którędy? Rzeszów - Tarnobrzeg - Lublin czy Przeworsk - Sandomierz - Skarżysko - Radom albo Tarnów - Kraków?

rysiogeniusz napisał(a):Intercity Szczecin - Wrocław - Jelenia Góra

Rozumiem, że przez Poznań?
Odpowiedz

#27
Nie znam szczegółów, tak jak wspominałem jest to gdzieś zasłyszane. Prawdopodobnie plotka, podałem wyżej jako ciekawostkę. Choć akurat jeśli chodzi o TLK przez Kalisz Pomorski, Wałcz i dalej Piłę to podają o nim różne źródła.

Tymczasem wracają (?) pociągi do Sandomierza. Aż się prosi o nazwę TLK "Ojciec Mateusz"

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... ienna.html
Odpowiedz

#28
pitagoras23 napisał(a):Można to sobie włożyć między bajki...

1. Szczecin - Wrocław przez Zieloną Górę jako IC? Kategoria IC to nowe wagony, a one na Nadodrzankę nie były przewidziane.
IC Pobrzeże jeździ po prostu na lepszych wagonach i tak samo może być w tym wypadku.
Odpowiedz

#29
Za długo już obserwuje to co wyprawia IC w segmencie połączeń dalekobieżnych, żeby w to uwierzyć.
Nagle pojawia się wiele połączeń, o których we wcześniejszych rozkładach można było pomarzyć.

Tak samo plotki donoszą, że mają być 4 pary połączeń przez Ostrów Wlkp., a teraz są ledwo dwie.
Jak to wszystko odnieść do planów, że Intercity chce za wszelką cenę zapełnić Pendolino skazując tańsze połączenia na jazdy mega drogami okrężnymi?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#30
Jak wylecą TLK z magistrali to gdzieś trzeba ludzi i sprzęt poupychać Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 654 147 165 5 godzin(y) temu
Ostatni post: arkady
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 649 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 75 993 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 352 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 145 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.