Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
L4292 - flirt dla PKP Intercity
#31
Dziś oglądałem sobie Flirta z bliska i zastanowiło mnie jedno - dlaczego on ma jedne przejścia międzywagonowe krótsze a jedne dłuższe?

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

#32
Może chodzi Ci o to: http://www.vagonweb.cz/popisy/mista/vuz ... D160-2&s=3
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#33
Po Pendolino czas na Flirta:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...80964.html
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz

#34
A gdzie ludzie? Robienie zdjęć itp.? Wszyscy najeżdżają na pendolino, a jak się tylko pojawiło w nowym miejscu, to chcieli się pozabijać by zobaczyć.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#35
Flirty spośród jednostek eksploatowanych przez PKP Intercity mają najwyższy średni współczynnik dostępności.

Czytaj więcej: http://inforail.pl/flirty-przed-pendolin...93600.html
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EMU6 - Flirt dla kolei niemieckich Nordbahn pitagoras23 0 3 143 14.09.2014, 18:53
Ostatni post: pitagoras23
  [ŁKA] 20 EZT Stadler Flirt dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej mikrobart 20 10 922 10.06.2014, 11:49
Ostatni post: rustsaltz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.