21.04.2012, 16:51
[Pesa] 33WE (EN97) WKD
|
21.04.2012, 21:55
Pepe, ale są inne polskie firmy. Też takie buble robią?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
22.04.2012, 12:13
Powiedzmy, że jak producenci nie są pilnowani, to każdy z nich potrafi wypuścić badziew. Tylko kwestia, czy nauczy się na błędach i nie powtórzą się w następnych produkcjach, czy oleje sprawę.
22.04.2012, 16:28
To tu powstaje kwestia oceny tego czy PESA sie na tych błędach czegoś uczy.
Fotoblog
Podróże z Aparatem Rok 2012 -(narazie)20309 km Rok 2011 - 33287 km Rok 2010 - 45064 km Rok 2009 - 26606 km
22.04.2012, 19:47
Ja mam u siebie porównanie ED74 (wiadomo, jak to z nimi jest) oraz ELFy dla dwóch przewoźników, no i EN97. Poczekam, aż pojeżdżą rok i zobaczymy, czy czegoś się nauczyli.
29.08.2012, 08:06
My już 11 sztuk w Warszawie. Podczas mojego pobytu w stolicy (26.08 Niedziela) na linii do Grodziska kursowały już wyłącznie same EN97, a liczyłem że jeszcze ustrzelę jakiegoś starego EN94.
04.10.2012, 09:51
Wszystkie EN97 już w stolicy, ostatnie EN97-014 rozpoczął pracę 03.10.2012. WKD powoli kasuje serię EN94 lecz nie wszystkie stare "WKDki". Co ciekawe trzy sztuki przechodzą naprawę rewizyjną są to numery 03, 25, 40. Zamiana napięcia przewidywana jest na lipiec 2013 wówczas służba EN94 ostatecznie się zakończy.
Artykuł na RK: http://www.rynek-kolejowy.pl/35719/Wszy ... azerow.htm
29.01.2013, 15:19
Ostatnio robi się coraz głośniej w sprawie EN97. Dobrze, że WKD nie rozpędziła się za bardzo z cięciem EN94.
Cytat: Nowe pociągi Pesy zawiodły WKD. Pasażerów wożą stare składy http://www.rynek-kolejowy.pl/39173/_Now ... klady_.htm
Volenti non fit iniuria
30.01.2013, 21:46
WKD w porę zaprzestała kasacji EN94 i to zapobiegło tragedii, czyli odwołaniom pociągów. Byłoby mało ciekawie.
31.01.2013, 00:50
przewoz napisał(a):WKD w porę zaprzestała kasacji EN94 i to zapobiegło tragedii, czyli odwołaniom pociągów. Byłoby mało ciekawie. Niestety, nie zawsze rezerwa w postaci EN94 wystarcza na zapewnienie obsługi wszystkich pociągów w dni robocze... :-| Do obsługi wszystkich kursów w porannym i popołudniowym szczycie jest potrzebne około 11 - 12 składów a na dzień dzisiejszy w rezerwie WKD jest już sprawne tylko około 10 składów złożonych z EN94. W momencie braku sprawnej żadnej EN97 i prototypowej EN95-01, WKD zostaje na lodzie i jest zmuszone do odwoływania pociągów. Osobiście już doświadczyłem kilka razy takiej sytuacji w czasie największych mrozów (połowa grudnia ubiegłego roku), gdy z "przyczyn technicznych" pociąg został odwołany.
31.01.2013, 09:48
Ratunkiem może być rozdzielenie dwuskładu np poza szczytem... Wtedy wszystkie kursy zrealizowane, ale.... ciasno :/
Na szczęście Olszynka chwilowo uzdrowiła (przetoczyła) kolejne jednostki, wczoraj jeździły 3 EN97, ale jak to znowu tylko 10 tys km... |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Pesa Acatus: rzuty, specyfikacja techniczna | Shinsen8 | 0 | 1 889 |
25.04.2022, 19:23 Ostatni post: Shinsen8 |
|
PESA 630M | kontakt | 0 | 2 580 |
21.10.2018, 15:18 Ostatni post: kontakt |
|
[PESA] Elf 2 | Włos | 6 | 5 898 |
03.05.2017, 18:40 Ostatni post: DamianT |
|
[Pesa] ELF | przem710 | 270 | 103 322 |
06.12.2015, 14:22 Ostatni post: sm31-131 |
|
Pesa Link | przem710 | 109 | 58 283 |
26.10.2015, 20:50 Ostatni post: przem710 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |