Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Ktoś coś wie więcej na ten temat?
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 5
Dołączył: 19.06.2012
Reputacja:
13
Firma kupiła 2 sztuki o numerach 292 i 359. Mają przejść naprawy główne w szopie PR w Chojnicach lub w ZNTKiM Gdańsk. Podobno również inni przewoźnicy kupili "rumuny" od PKP Cargo ale o tym jeszcze nic konkretnie nie wiadomo.
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 5
Dołączył: 17.05.2011
Reputacja:
0
A czy ktoś wie, czy udało się sprzedaż ET40?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Maszyniści się ucieszą...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Ale Mikole będą się cieszyć. Widzę że okna ma zaspawane - przez moment miałem wrażenie że wzięli te z Poznania...
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Panie Majster co robimy?
No jak to co? Szpachla, Szpachla, Szpachla!
Z drugiej strony, jak ostoja jest ok, to resztę można wymienić / skompletować / dospawać.
Co prawda bałbym się tym jeździć, zwłaszcza jakby podczas przechodzenia z kabiny A do B wypieprzył mi tłok w którymś cylindrze, ale po polskich ulicach jeździ wiele milionów tego typu składaków - także bez sprawnej "ostoi".
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 685
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
To prawda - 292 kupił Wiskol, a 359 Trakcja PRKiI.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Kozioł napisał(a):]
Sugerujesz, że maszyniści nie przepadają za tą serią?
Dosyć oryginalne rozwiązania są w niej zastosowane... Pewnie kwestia dokładnego poznania, ale to trochę tak, jakby całe życie jeździć dużym fiatem i dostać wołgę.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 66
Liczba wątków: 2
Dołączył: 17.09.2014
Reputacja:
0
Wygląda naprawdę dobrze. W dodatku szybko go pomalowali. Pozostaje mieć nadzieję, że posłuży kilkanaście kolejnych lat :-)
PS: zezowate lampy wyglądają o wiele lepiej niż te lustrzane starego typu.
Rust co do ST43, slyszalem, że tak nie szlifują torów jak ET22 czy ST44. Nie wiem czy to prawda.
Przy okazji NG może zrobili też dobre wyciszenie kabiny.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Kozioł napisał(a):Rust co do ST43, slyszalem, że tak nie szlifują torów jak ET22 czy ST44. Nie wiem czy to prawda.
Przy okazji NG może zrobili też dobre wyciszenie kabiny.
Nie wiem skąd się wzięło to myślenie, że gagarin źle wpływa na szyny... Rumuny przede wszystkim problematyczne są ze względu na kraj pochodzenia i odmienny sposób myślenia projektanta. Czy są głośne to nie wiem, nigdy tym dziadostwem nie jechałem i jechać nie chcę.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL