Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DB Schenker Rail Polska
#31
Polska kolej nie jest słaba, ma ogromny potencjał, kurcze, w centrum Europy jesteśmy! Jak kolega wyżej wspomniał.. jest źle zarządzana! Eh ;]

Wyższość ST44 nad ST43- zapraszam

http://forumkolejowe.pl/718.htm / Lutek
:)
Odpowiedz

#32
Witam ,jestem tu nowy.Zaciekawił mnie wątek. I powiem że wasze apokaliptyczne wizje co do przejęcia przez DB tak szybko się nie spełnią . EU 07 i cała reszta długo jeszcze będą cieszyć oko. A stan lok. eksploatowanych w Polsce przez DB mówiąc bardzo delikatnie jest ........... Cry
Odpowiedz

#33
Dobry lub bardzo dobry?
Odpowiedz

#34
DB Schenker nie jest zainteresowany prywatyzacją PKP Cargo. - <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.rynek-kolejowy.pl">www.rynek-kolejowy.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

#35
przem710 napisał(a):Dobry lub bardzo dobry?
jest opłakany.Wiem co piszę .
Odpowiedz

#36
@RysiekChaszcz, mikrobart

Tak sobie czytam Wasze zeszłoroczne uwagi że DB Schenker przywłaszcza sobie wagony z numeracją PKP Cargo, malując je na czerwono i dodając logo DB. Przecież na logikę to nie może być prawdą i w rzeczywistości wszystko jest zgodne z prawem polskim ale i europejskim.
DBSRP posiada w swoim taborze wagony z numeracją 12-tocyfrową zarejestrowane na Słowacji w ZSSK Cargo Slovakia i wtedy oznaczenie wygląda tak:
33 RIV
56 ZSSK lub SK-ZSSK
ma też wagony zarejestrowane na Słowacji ale przez firmę AxBenet i wtedy początek numeru wygląda tak:
33 RIV
56 SK-AXBENET lub SK-AXBSK
jest też trochę zarejestrowanych kiedyś na na Węgrzech (3355) i Rumunii (3353) ale żadnego w Niemczech (3380)
Za to jest ogromna ilość wagonów zarejestrowanych w Polsce przez UTK - wtedy mają numer: 33 lub 84 (że skupię się na czteroosiowych) bo 33 i 84 odnoszą się zasadniczo do wagonów spoza grupy PKP (dla nich kiedyś zarezerwowano 31 i 82);
dwie następne cyfry to zawsze jest 51 bo to jest kod Polski (a nie PKP);
Przy 51 występować będzie docelowo PL-DBSRP i numer 3100 umieszczonym pod serią wagonu, natomiast mnóstwo wagonów ma jeszcze oznaczenie starych firm wchodzących w skład grupy DBSRP: czyli PL-PTK 3092, PL-PTKR 3101, PL-PCCR, PL-PCCSZ, PL-NZTK
A co do wagonów czerwonych z oznaczeniem PL-PKPC i oznaczeniem pod serią 2151
- oznacza to, że wagon zarejestrowany jest w dawnym systemie EWAG PKP Cargo czyli to nie wagon jest własnością PKP, nie jest dzierżawiony od PKP, tylko numer wagonu jest w rejestrze PKP - to zaszłości historyczne, kiedy PKP nadawało numery wagonom.
Od paru lat rejestracja i nadawanie numerów (dla lokomotyw również) należy do UTK.
Jeszcze jedna uwaga: nie dotyczy to tylko DB ale i innych polskich przewoźników: CTL, Rail Polska Sp. z o.o.
To tyle moich uwag o problemie numeracji wagonów towarowych, gdyby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości to proszę o pytania, myślę że będę umiał na to odpowiedzieć Smile
Odpowiedz

#37
W uzupełnieniu mojego poprzedniego wpisu:
na stronie GCU lub jak kto woli AVV (<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gcubureau.org">www.gcubureau.org</a><!-- w -->) jest zakładka WAGON DB czyli "wagon database" gdzie wpisując numer wagonu uzyskamy podstawowe informacje o właścicielu wagonu (keeper) i jego VKM czyli skrócie literowym stosowanym w numerze wagonu obok kodu kraju np.: 51 PL-PKPC
Odpowiedz

#38
- Aktualne wyniki naszego przedsiębiorstwa, utrzymujące się wbrew oczekiwaniom nas wszystkich na poziomie znacznie niższym od planowanego, prezentują się krytycznie - napisał do pracowników DB Schenker Rail Polska prezes spółki Hans-Georg Werner.

http://www.rynek-kolejowy.pl/28032/Kata ... Polska.htm

Jak myślicie jakie są powody, czyżby zbyt wygórowany cennik?
Odpowiedz

#39
Gdybym jako klient zobaczy³ stan techniczny wagonów DB Schenker to te¿ bym nie chcia³ nimi woziæ swojego towaru.
Odpowiedz

#40
Faktycznie pisał o tym wyżej BR52. To dziwne że Niemcy nie chcą zainwestować, a oczekują kokosów. Z takim podejściem daleko nie zajadą.
Odpowiedz

#41
Brązowo-żółta CLASS 66, Kędzierzyn-Koźle, 16.01


Sputnik DB SCHENKER, Kędzierzyn-Koźle, 14.01
Odpowiedz

#42
Dziś widziany w Myszkowie Vectron ze składem DB jadący do Warszawy .TongueTongue
A z Warszawy jedzie właśnie Dragon DB Tongue
Odpowiedz

#43
Niestety normalna reakcja na rynek.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ECCO Rail PeKaP 24 26 501 26.07.2021, 21:47
Ostatni post: KazET21224142

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.