Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
(11.11.2016, 00:47)SCZ napisał(a): TLK Kociewie w całości z Gamą Gorzów - Gdynia - Gorzów?
Według służbowego RJ Kociewie będzie na całej trasie obsługiwane Nurkiem
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
(14.11.2016, 21:44)DamianT napisał(a): https://portalpasazera.pl/Plakaty
Do kiedy muszą pojawić się plakaty na nowy rozkład?
Są. Nie wiem od kiedy, ale dzisiaj znalazłem.
Liczba postów: 135
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.08.2016
Reputacja:
0
(19.11.2016, 21:32)pitagoras23 napisał(a): (11.11.2016, 00:47)SCZ napisał(a): TLK Kociewie w całości z Gamą Gorzów - Gdynia - Gorzów?
Według służbowego RJ Kociewie będzie na całej trasie obsługiwane Nurkiem
Wg mnie KOCIEWIE powinno pojechać łącznicą ZT - Suchostrzygi z pominięciem Tczewa. Wiem , że Tczew to duża stacja przesiadkowa ale raczej z kierunku Chojnic to większość jedzie do Trójmiasta
greenman1435
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
To jest jedna możliwość, zamiast tego można by dać postój w Pszczółkach pod warunkiem że byłby pociąg SKM lub PR pozwalający pojechać do Tczewa. Druga możliwość to prowadzenie pociągu od Gdynii do Tczewa EP09, a Nurek podpinany dopiero w Tczewie - pójdzie to znacznie szybciej niż oblot, a i za Gdańskiem pojedzie 160 a nie marne nurkowe 100. Poza tym po pierwsze ten pociąg powinien jechać do Kostrzyna ze skomunikowaniem na niemiecki pociąg, a po drugie postój w Pile Głównej 29 minut i w Krzyżu 54 minuty to absurd, nawet jeżeli są wykonywane jakieś manewry to powinny być to postoje po najwyżej 10 minut na oczepianiu i 15 na doczepianiu.
Liczba postów: 135
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.08.2016
Reputacja:
0
Krzyż to doczepka wagonów bezpośrednich z Katowic. Ale postój prawie godzinę ? Jednak PKP IC nie umie trasować swoich pociągów
greenman1435
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
(20.11.2016, 17:08)greenman napisał(a): Krzyż to doczepka wagonów bezpośrednich z Katowic. Ale postój prawie godzinę ? Jednak PKP IC nie umie trasować swoich pociągów
Ale ciekawe jest, że wycięli Kraków i wstawili Katowice z Gorzowa...
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
(20.11.2016, 06:58)masovian napisał(a): (14.11.2016, 21:44)DamianT napisał(a): https://portalpasazera.pl/Plakaty
Do kiedy muszą pojawić się plakaty na nowy rozkład?
Są. Nie wiem od kiedy, ale dzisiaj znalazłem.
Bodajże od soboty
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Zauważyłem, że w planach są pociągi pospieszne przez Warkę. Ponadto dla amatorów sypialnych znalazłem:
Katowice 7:13, Zebrzydowice 8:22, Bohumin 8:43, Breclav 10:50, Wien Hbf 12:27, Linz Hbf-
Waschanlage 14:19, Innsbruck Hbf 20:44, Bolzano Bozen 23:53, Verona Porta Nuova 1:16, Milano
Rogoredo 2:55, Genova Piazza Principe Sotterranea 4:34, San Remo 6:44, Bordighera 6:58,
Ventimiglia 7:10, Menton 8:08, Monaco Monte Carlo 8:19
Nice Ville 8:34
Nie wiem czy to realne, ale ewentualne ceny na pewno będą kosmiczne...
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Tak, faktycznie będą dwa pospieszne przez Warkę, jeden do Kielc a drugi całą ósemką do Krakowa.
Liczba postów: 328
Liczba wątków: 8
Dołączył: 24.09.2015
Reputacja:
0
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Zauważyłem, że połączenia W-wa - Lublin idą przez Parczew. Pewnie remont. Ciekawe gdzie wymiana lokomotywy na spalinówkę?
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Trasa jest zmieniona nie tylko od Dęblina do Lublina (nie jadą z Warszawy przez Dęblin, Łuków, Parczew) ale już od Warszawy - jadą przez Siedlce i Łuków. A zmiana lokomotywy pewnie w Łukowie, tam kończy się elektryfikacja. Pociągi tą trasą wjeżdżają na stację Lublin zachodnią głowicą rozjazdową, tak więc w stronę Rzeszowa nie będzie wymagana zmiana lokomotywy ani oblot.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
(21.11.2016, 14:37)szy_mat napisał(a): Trasa jest zmieniona nie tylko od Dęblina do Lublina (nie jadą z Warszawy przez Dęblin, Łuków, Parczew) ale już od Warszawy - jadą przez Siedlce i Łuków.
Dotychczas też tak nie jechali. Dęblin się zgadza, ale potem były Puławy i Nałęczów. A teraz maja jechać przez Siedlce, Łuków i Parczew.
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Tak, wiem. myślałem że zmienią nie całą trasę a jedynie najmniejszy możliwy kawałek, czyli tak jak napisałem. Szkoda że nie ma postojów na do tej pory nieczynnym odcinku linii, np. w Radzyniu Podlaskim. Warto też zauważyć, że na pierwszych 35 kilometrach linii kolejowej nr 30 szlakowa wynosi jedynie 30 km/h, choć została już podpisana umowa na modernizację tego odcinka i podwyższenie prędkości.
Liczba postów: 135
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.08.2016
Reputacja:
0
(21.11.2016, 11:44)masovian napisał(a): Zauważyłem, że w planach są pociągi pospieszne przez Warkę. Ponadto dla amatorów sypialnych znalazłem:
Katowice 7:13, Zebrzydowice 8:22, Bohumin 8:43, Breclav 10:50, Wien Hbf 12:27, Linz Hbf-
Waschanlage 14:19, Innsbruck Hbf 20:44, Bolzano Bozen 23:53, Verona Porta Nuova 1:16, Milano
Rogoredo 2:55, Genova Piazza Principe Sotterranea 4:34, San Remo 6:44, Bordighera 6:58,
Ventimiglia 7:10, Menton 8:08, Monaco Monte Carlo 8:19
Nice Ville 8:34
Nie wiem czy to realne, ale ewentualne ceny na pewno będą kosmiczne...
Coś ok. 500 zł. w jedną stronę. Podobnie Paryż.
greenman1435
|