Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2016/2017
#61
(11.11.2016, 00:47)SCZ napisał(a): TLK Kociewie w całości z Gamą Gorzów - Gdynia - Gorzów?

Według służbowego RJ Kociewie będzie na całej trasie obsługiwane Nurkiem
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#62
(14.11.2016, 21:44)DamianT napisał(a): https://portalpasazera.pl/Plakaty

Do kiedy muszą pojawić się plakaty na nowy rozkład?


Są. Nie wiem od kiedy, ale dzisiaj znalazłem.  Smile
Odpowiedz

#63
(19.11.2016, 21:32)pitagoras23 napisał(a):
(11.11.2016, 00:47)SCZ napisał(a): TLK Kociewie w całości z Gamą Gorzów - Gdynia - Gorzów?

Według służbowego RJ Kociewie będzie na całej trasie obsługiwane Nurkiem

Wg mnie KOCIEWIE powinno pojechać łącznicą ZT - Suchostrzygi z pominięciem Tczewa. Wiem , że Tczew to duża stacja przesiadkowa ale raczej z kierunku Chojnic to większość jedzie do Trójmiasta
greenman1435
Odpowiedz

#64
To jest jedna możliwość, zamiast tego można by dać postój w Pszczółkach pod warunkiem że byłby pociąg SKM lub PR pozwalający pojechać do Tczewa. Druga możliwość to prowadzenie pociągu od Gdynii do Tczewa EP09, a Nurek podpinany dopiero w Tczewie - pójdzie to znacznie szybciej niż oblot, a i za Gdańskiem pojedzie 160 a nie marne nurkowe 100. Poza tym po pierwsze ten pociąg powinien jechać do Kostrzyna ze skomunikowaniem na niemiecki pociąg, a po drugie postój w Pile Głównej 29 minut i w Krzyżu 54 minuty to absurd, nawet jeżeli są wykonywane jakieś manewry to powinny być to postoje po najwyżej 10 minut na oczepianiu i 15 na doczepianiu.
Odpowiedz

#65
Krzyż to doczepka wagonów bezpośrednich z Katowic. Ale postój prawie godzinę ? Jednak PKP IC nie umie trasować swoich pociągów
greenman1435
Odpowiedz

#66
(20.11.2016, 17:08)greenman napisał(a): Krzyż  to doczepka wagonów bezpośrednich z Katowic. Ale postój prawie godzinę ? Jednak PKP IC nie umie trasować swoich pociągów

Ale ciekawe jest, że wycięli Kraków i wstawili Katowice z Gorzowa...
Odpowiedz

#67
(20.11.2016, 06:58)masovian napisał(a):
(14.11.2016, 21:44)DamianT napisał(a): https://portalpasazera.pl/Plakaty

Do kiedy muszą pojawić się plakaty na nowy rozkład?


Są. Nie wiem od kiedy, ale dzisiaj znalazłem.  Smile

Bodajże od soboty Tongue
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#68
Zauważyłem, że w planach są pociągi pospieszne przez Warkę. Ponadto dla amatorów sypialnych znalazłem:

Katowice 7:13, Zebrzydowice 8:22, Bohumin 8:43, Breclav 10:50, Wien Hbf 12:27, Linz Hbf- 
Waschanlage 14:19, Innsbruck Hbf 20:44, Bolzano Bozen 23:53, Verona Porta Nuova 1:16, Milano 
Rogoredo 2:55, Genova Piazza Principe Sotterranea 4:34, San Remo 6:44, Bordighera 6:58, 
Ventimiglia 7:10, Menton 8:08, Monaco Monte Carlo 8:19 
Nice Ville 8:34

Nie wiem czy to realne, ale ewentualne ceny na pewno będą kosmiczne...
Odpowiedz

#69
Tak, faktycznie będą dwa pospieszne przez Warkę, jeden do Kielc a drugi całą ósemką do Krakowa.
Odpowiedz

#70
O nowym rozkładzie PR:

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...79106.html

Odpowiedz

#71
Zauważyłem, że połączenia W-wa - Lublin idą przez Parczew. Pewnie remont. Ciekawe gdzie wymiana lokomotywy na spalinówkę?
Odpowiedz

#72
Trasa jest zmieniona nie tylko od Dęblina do Lublina (nie jadą z Warszawy przez Dęblin, Łuków, Parczew) ale już od Warszawy - jadą przez Siedlce i Łuków. A zmiana lokomotywy pewnie w Łukowie, tam kończy się elektryfikacja. Pociągi tą trasą wjeżdżają na stację Lublin zachodnią głowicą rozjazdową, tak więc w stronę Rzeszowa nie będzie wymagana zmiana lokomotywy ani oblot.
Odpowiedz

#73
(21.11.2016, 14:37)szy_mat napisał(a): Trasa jest zmieniona nie tylko od Dęblina do Lublina (nie jadą z Warszawy przez Dęblin, Łuków, Parczew) ale już od Warszawy - jadą przez Siedlce i Łuków. 

Dotychczas też tak nie jechali. Dęblin się zgadza, ale potem były Puławy i Nałęczów. A teraz maja jechać przez Siedlce, Łuków i Parczew.
Odpowiedz

#74
Tak, wiem. myślałem że zmienią nie całą trasę a jedynie najmniejszy możliwy kawałek, czyli tak jak napisałem. Szkoda że nie ma postojów na do tej pory nieczynnym odcinku linii, np. w Radzyniu Podlaskim. Warto też zauważyć, że na pierwszych 35 kilometrach linii kolejowej nr 30 szlakowa wynosi jedynie 30 km/h, choć została już podpisana umowa na modernizację tego odcinka i podwyższenie prędkości.
Odpowiedz

#75
(21.11.2016, 11:44)masovian napisał(a): Zauważyłem, że w planach są pociągi pospieszne przez Warkę. Ponadto dla amatorów sypialnych znalazłem:

Katowice 7:13, Zebrzydowice 8:22, Bohumin 8:43, Breclav 10:50, Wien Hbf 12:27, Linz Hbf- 
Waschanlage 14:19, Innsbruck Hbf 20:44, Bolzano Bozen 23:53, Verona Porta Nuova 1:16, Milano 
Rogoredo 2:55, Genova Piazza Principe Sotterranea 4:34, San Remo 6:44, Bordighera 6:58, 
Ventimiglia 7:10, Menton 8:08, Monaco Monte Carlo 8:19 
Nice Ville 8:34

Nie wiem czy to realne, ale ewentualne ceny na pewno będą kosmiczne...

Coś ok. 500 zł. w jedną stronę. Podobnie Paryż.
greenman1435
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 651 143 514 Wczoraj, 10:31
Ostatni post: ksiedzu
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 522 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 75 820 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 294 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 055 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
12 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.