Liczba postów: 135
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.08.2016
Reputacja:
0
Mała poprawka. Jak pojadą objazdem to będą miały postój.
greenman1435
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Na czas remontu Konin straci najwięcej. Ciekawe czym lud będzie stamtąd jeździł do W-wy? Coś czuję czasy dla busiarstwa...
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Ja tam myślę że najlepiej byłoby utrzymać ruch jednotorowy z chwilowymi zamknięciami na kilka dni, ale jak już chcą robić jak robią to KW pewnie wprowadzą ZKA od Swarzędza do Kłodawy...
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
To co my myślimy, to dla nich ma małe znaczenie. Natomiast minimalizacja strat to autobus do Gniezna lub Kutna i potem dalej po staremu pociągiem. Do Kutna niby lepiej, ale autobusów jakby chyba mniej. Skoro był pociąg, to i autobusy nie były potrzebne...
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Ten odcinek linii numer 3 to nie tylko Konin, ale też wiele małych miejscowości, powinno więc kursować KKA równolegle do linii kolejowej. Nie ma potrzeby żeby jeździło do Kutna, wystarczy do Kłodawy. Choć faktycznie, może przydałyby się kursy przyspieszone albo po autostradzie A2 albo właśnie do Gniezna. Albo Września do Gniezna a Konin do Kłodawy.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Czyli pewnie autobusikiem do Kutna w ramach KKA, a potem po staremu. Ale oczywiście ktoś z busiarni zaoferuje połączenie bezpośrednie...
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Dlaczego tak się upierasz przy tym Kutnie? KKA wprowadza się z zasady na jak najkrótszym odcinku, czyli w tym wypadku do Kłodawy.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
W Kłodawie PIC nie ma przystanku handlowego. A w Kutnie jest i to jaki...