Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2016/2017
#76
Z Gnieznem zaszaleli. Chyba wszystkie EIC stają. No i w związku z remontem jest Lublin, Białystok, Szczecin, Świnoujście.  Dodatkowo, chyba sezonowo Zakopane z Bydgoszczy, trasą okrężną czyli przez Wrocław, Opole, Rybnik, Pszczynę i Bielsko Białą. 

Mikole gnieźnieńscy mogą otwierać szampany...  Smile
Odpowiedz

#77
Wasze zdrowie ;-)
Odpowiedz

#78
masovian, wszystkie EIC stają w Gnieźnie czyli jedynie Eurocity z Trójmiasta do Berlina? Wink Niezrozumiały jest dla mnie brak postojów pociągów w Radzyniu Podlaskim podczas modernizacji linii do Lublina. Do lata jeszcze dużo czasu, może uda się to zmienić? Oprócz tego skoro odcinek Parczew - Łuków jest przejezdny to dlaczego urząd marszałkowski nie zamówił tam pociągów REGIO? Są jakieś inne racjonalne względy poza słabą szlakową?
Odpowiedz

#79
(21.11.2016, 13:30)Włos napisał(a): O nowym rozkładzie PR:

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...79106.html

A mnie bawi nowe (stare) połączenie REGIO Częstochowa Osobowa - Wrocław Główny Smile Ciekawe ilu częstochowian z tego skorzysta, skoro pociągi IC między tymi miastami jeżdżą bardzo często i o ponad godzinę szybciej Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#80
Myślę że ktoś skorzysta, po pierwsze IC jest dość drogie jeżeli jeździsz często lub kilka dni pod rząd, Bilet Abonamentowy umywa się przy RegioKarnecie, po drugie z peryferyjnych dzielnic i okolic miast gdzie to REGIO staje a IC nie może wyjść czasowo podobnie.

@Gżągal - Z Radzyniem jest dość dziwna sprawa, PLK coś tam kręciło cyferkami, linia jest owszem przejezdna z niską szlakową na podanym odcinku, jakiś czas temu w Wykazie była podana właśnie taka szlakowa a teraz jest kawałek 0 mimo że linia jest wciąż przejezdna i nie nastąpiła zmiana jej stanu, myślę że to bardziej skutek braku ruchu pociągów a nie przyczyna (może nie muszą ponosić jakichś kosztów czy coś), choć doświadczenie uczy że 0 nie oznacza brak przejezdności, wiele specjalnych jeździło po liniach z szlakową 0. Do czasu tych objazdów mają zmodernizować tą linię (musiałbym poszukać do ilu), może wtedy szynobusy zostaną wydłużone z Parczewa Kolejowej do Łukowa, w końcu to to samo województwo i stacja węzłowa to nie powinno być problemów - w takim wypadku postój TLK w Radzyniu byłby wskazany, ale nie niezbędny. Jeżeli szynobusy dalej będą kończyć w Parczewie Kolejowej, zdecydowanie jestem za postojami TLK w Radzyniu.

Wszystkie EIC między Poznaniem a Kutnem objazdem przez Inowrocław Rąbinek stają w Gnieźnie.
Odpowiedz

#81
Mała poprawka. Jak pojadą objazdem to będą miały postój.
greenman1435
Odpowiedz

#82
(21.11.2016, 20:24)DamianT napisał(a):
(21.11.2016, 13:30)Włos napisał(a): O nowym rozkładzie PR:

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...79106.html

A mnie bawi nowe (stare) połączenie REGIO Częstochowa Osobowa - Wrocław Główny Smile Ciekawe ilu częstochowian z tego skorzysta, skoro pociągi IC między tymi miastami jeżdżą bardzo często i o ponad godzinę szybciej Wink


Ale to mi wygląda na tzw. kurs klejony. Skleili Częstochowa-Opole z Opole-Wrocław. Tym całościowo pojadą tylko przypadkowi i mikole... 

(21.11.2016, 20:11)Gżągal napisał(a): masovian, wszystkie EIC stają w Gnieźnie czyli jedynie Eurocity z Trójmiasta do Berlina? Wink


Nie wiem na 100% czy wszystkie, ale dużo EIC z W-wy na pewno. Parę do Berlina też na pewno. 

(21.11.2016, 19:35)szy_mat napisał(a): Wasze zdrowie ;-)

A co jesteś z Gniezna?  Smile
Odpowiedz

#83
(22.11.2016, 06:43)masovian napisał(a): Ale to mi wygląda na tzw. kurs klejony. Skleili Częstochowa-Opole z Opole-Wrocław. Tym całościowo pojadą tylko przypadkowi i mikole... 

Wcześniej nie było pociągu REGIO z Częstochowy do Opola. Jeszcze kilka lat temu przed remontami linii 61 jeździł takowy do Wrocławia, ale przez Kluczbork i Oleśnicę. Ten ma jechać właśnie przez Opole.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#84
Na czas remontu Konin straci najwięcej. Ciekawe czym lud będzie stamtąd jeździł do W-wy? Coś czuję czasy dla busiarstwa...
Odpowiedz

#85
Ja tam myślę że najlepiej byłoby utrzymać ruch jednotorowy z chwilowymi zamknięciami na kilka dni, ale jak już chcą robić jak robią to KW pewnie wprowadzą ZKA od Swarzędza do Kłodawy...
Odpowiedz

#86
To co my myślimy, to dla nich ma małe znaczenie. Natomiast minimalizacja strat to autobus do Gniezna lub Kutna i potem dalej po staremu pociągiem. Do Kutna niby lepiej, ale autobusów jakby chyba mniej. Skoro był pociąg, to i autobusy nie były potrzebne...
Odpowiedz

#87
Ten odcinek linii numer 3 to nie tylko Konin, ale też wiele małych miejscowości, powinno więc kursować KKA równolegle do linii kolejowej. Nie ma potrzeby żeby jeździło do Kutna, wystarczy do Kłodawy. Choć faktycznie, może przydałyby się kursy przyspieszone albo po autostradzie A2 albo właśnie do Gniezna. Albo Września do Gniezna a Konin do Kłodawy.
Odpowiedz

#88
Czyli pewnie autobusikiem do Kutna w ramach KKA, a potem po staremu. Ale oczywiście ktoś z busiarni zaoferuje połączenie bezpośrednie...
Odpowiedz

#89
Dlaczego tak się upierasz przy tym Kutnie? KKA wprowadza się z zasady na jak najkrótszym odcinku, czyli w tym wypadku do Kłodawy.
Odpowiedz

#90
W Kłodawie PIC nie ma przystanku handlowego. A w Kutnie jest i to jaki...
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 651 143 514 Wczoraj, 10:31
Ostatni post: ksiedzu
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 522 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 75 820 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 294 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 055 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
12 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.