Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2016/2017
(24.11.2016, 09:01)masovian napisał(a): Ja widziałem w w godzinach południowych kurs do Małkini z jednym pasażerem w W-wie...


Może i widziałeś ale to był zapewne drugi ewentualnie 3 autobus. Nigdy w historii autobusów do Małkinia/Białegostoku nie jechał jeden pasażer.

(24.11.2016, 12:37)rustsaltz napisał(a):
Cytat:Do pokręcenia śrubą 4 razy nie trzeba zatrudniać drużyny, wielu kierowników i maszynistów ma uprawnienia do tego (np. ustawiacz).

To, że ma uprawnienia nie znaczy, że ma to robić. Wyobrażasz sobie, że maszynista będzie leciał pół składu połączyć (15 minut!), kto mu będzie pilotował skład, żeby dojechać, kto będzie pilnował maszyny w czasie łączenia? Zasada jest taka, że jeśli w danym dniu pracownik zatrudniony jest na stanowisku A to wykonuje prace przewidziane dla stanowiska A i mimo posiadania uprawnień B nie łączy się wykonywanych czynności (inaczej doszlibyśmy do paradoksu, że ktoś sam sobie daje zezwolenie na pracę). 

U nas w IC z racji pazerności maszynistów niestety tak robimy. Np. w Chabówce maszynista sam się odpina i dopina tyle że zawsze wychodzi to koło 20minut a nie tak jak jest założone w rozkładzie 12. Dostajesz wtedy bagatela 20zł brutto za dopięcie i 20zł brutto za odpięcie. W Krakowie maszyniści wolą już jeździć na Zakopane niż na Warszawkę, kasowo wychodzi lepiej Wink)
Odpowiedz

W Płaszowie, Suchej, Muszynie i Zakopanym też sami się odpinacie? Jak już jesteśmy w temacie Zakopanego, ktoś wie dlaczego w tej chwili jest wprowadzona ZKA od Krakowa lub Suchej (zależy od pociągu)?
Odpowiedz

Cytat:U nas w IC z racji pazerności maszynistów niestety tak robimy.
My to robimy w cenie pracy, także wiesz jaki jest następny krok Wink Swoją drogą jak można 20 minut odpinać skład? Z ciekawości - kto zabezpiecza skład na czas oblotu?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

(26.11.2016, 14:27)rustsaltz napisał(a): My to robimy w cenie pracy, także wiesz jaki jest następny krok Wink 

I domyślam, że jesteście z tego tytułu niezwykle zadowoleni. I pewnego dnia, gdy będzie jeszcze bardziej "zadowoleni" ruch towarowy dziwnym zbiegiem okoliczności zostanie wstrzymany ku refleksji zarządu spółki.  Smile
Odpowiedz

Akurat dla nas to chyba normalna rzecz, że się zapina i odpina (pomijam fakt, że zidocenie pracowników stacyjnych jest na tyle duże, że potrafią zarzucić hak i zapomnieć połączyć węże albo połączyć i nie otworzyć kurków ewentualnie połączyć czerwony z żółtym - to też jest wbrew pozorom możliwe).
Swoją drogą nie wyobrażam sobie jak maszynista IC w białej koszuli schodzi rzucać haka i łączyć węże. Pomijając fakt, że przecież skręcenie i rozkręcenie pociągu pasażerskiego wymaga sporo siły.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

11 grudnia wchodzi w życie nowy rozkład jazdy pociągów. PKP Intercity, Przewozy Regionalne oraz przewoźnicy w poszczególnych województwach zaplanowali kilka nowości. Skróceniu ulegnie czas przejazdu na niektórych odcinkach. Od połowy 2017 r. czekają nas jednak utrudnienia na wybranych trasach – najpoważniejsze na liniach z Warszawy do Poznania, Lublina i Grodziska Mazowieckiego. Warto śledzić kolejne korekty rozkładu jazdy. Pierwsza już 12 marca 2017 r.

http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/no...eni/0txse6
Odpowiedz

@rustsaltz Może mają zapewniony jakiś strój roboczy? Co najmniej kamizelkę, bo przecież wchodząc na tor powinno się takową mieć na sobie.
Odpowiedz

Wcześniejsze godziny odjazdu i nowe przystanki i komfort jazdy – to zmiany w połączeniu Kolei Mazowieckich "Dragon” do Krakowa. Dziś po raz pierwszy pociąg ten wyruszył według nowego rozkładu jazdy.

Pociąg wyruszył w podróż o 7.25, ze stacji Warszawa Centralna, do Krakowa dotarł planowano o godzinie 10.20. Na pokładzie był m. in. członek zarządu Kolei Mazowieckich Dariusz Grajda oraz przedstawiciele władz lokalnych w Miechowie i Grodzisku Mazowieckim, gdzie utworzono dodatkowe przystanki. 

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...79406.html
Odpowiedz

Czy ktoś się orientuje, czy w obecnym rozkładzie jazdy są jakieś pociągi dalekobieżne, które planowo jadą przez Otwock (nie muszą się w nim zatrzymywać)? Na początku poprzedniego RJ pamiętam, że był poranny pociąg do Lublina (ok. 8 rano), który tak właśnie jechał.
Odpowiedz

Nie, z pociągów uruchamianych przez PKP IC kursujących dzisiaj nie ma takiego, wszystkie jeżdżą przez Mińsk. Niektóre mają postój techniczny w Grzebowilku.
Odpowiedz

Zarówno Sitkol jak "plakaty" pokazuje, że przez Pilawę jeżdża obecnie pociagi dalekobieżne. A to oznacza, że coś prawdopodobnie trafia suę przez Otwock. Ale na pewno nie zatrzymuje się. W końcu to najkrótsza trasa do Pilawy, choć przez Mińsk z W-wy do Pilawy też jakieś jeździły...
Odpowiedz

(12.12.2016, 13:46)masovian napisał(a): Zarówno Sitkol jak "plakaty" pokazuje, że przez Pilawę jeżdża obecnie pociagi dalekobieżne. A to oznacza, że coś prawdopodobnie trafia suę przez Otwock.

Tylko w sytuacjach awaryjnych. Planowo wszystko z pominięciem Otwocka.
Odpowiedz

Nowe połączenie kolejowe z Moskwy do Berlina

Pierwszy pociąg nowego i szybszego połączenia Moskwa-Berlin uroczyście odprawiono w sobotę z Moskwy. Trasa pociągu wiedzie przez Polskę. Wciąż jednak nierozwiązana pozostaje kwestia przekraczania granicy rosyjsko-białoruskiej przez obywateli Unii Europejskiej


http://biznes.onet.pl/wiadomosci/swiat/n...ina/pfj5xc
Odpowiedz

Zastanawia mnie dlaczego pociąg IC 6300 BOZNAŃSKA relacji Wrocław - Przemyśl, nie zatrzymuje się na stacji Kraków Główny.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Bo przez niego nie przejeżdża. Pociąg jedzie łącznicami nr 602 i 100 przez Kraków Przedmieście, Kraków Olszę i wyjeżdża w Krakowie Płaszowie KPA. Nie znam powodu takiego rozwiązania, być może pozwala to na ominięcie prowizorycznego jednotoru między Głównym a Płaszowem. W Płaszowie stoi 12 minut, chociaż nie musi zmieniać kierunku. Postój jest oznaczony jako pm,ph, czyli powinny być wykonywane jakieś manewry, jednak parametry składu nie zmieniają się, maszyna dalej EP09, może jest wymieniana EP09 na EP09.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 651 143 470 Wczoraj, 10:31
Ostatni post: ksiedzu
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 521 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 75 817 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 292 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 055 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.