Liczba postów: 7
Liczba wątków: 5
Dołączył: 04.03.2016
Reputacja:
0
Mam wielką prośbę do wszystkich miłośników kolei, jak również pracowników PKP CARGO, potrzebuje się dowiedzieć jakie powinny być prawidłowe wartości różnych zagrożeń związanych z pracą na kolei na różnych stanowiskach, typu maszynista czy ustawiacz. Jeżeli jest ktokolwiek kto jest mi w stanie pomóc byłabym bardzo wdzięczna, najlepiej z podaniem konkretnych norm czy przepisów które to regulują.
Studentka serdecznie pozdrawia i prosi o pomoc
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
mushu0, możesz skonkretyzować o jakie zagrożenia Ci chodzi? Albo napisz do czego konkretnie to potrzebujesz. Bo po Twoim poście przychodzi mi do głowy tylko ORZ(ocena ryzyka zawodowego).
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 5
Dołączył: 04.03.2016
Reputacja:
0
Piszę pracę inżynierską na temat poprawy bezpieczeństwa pracy na stanowiskach w spółce kolejowej i niestety dopiero po fakcie sie zorientowałam że to nie będzie takie proste. Owszem przeprowadzam ocenę ryzyka dla stanowisk manewrowy, pomocnik maszynisty, maszynista pojazdu trakcyjnego, rewident taboru, dyspozytor. Oczywiście najbardziej chodzi mi o to jakich wartości zagrożeń nie mogą być przekroczone, na przykład warunki atmosferyczne, mikroklimat, hałas, wibracje, oświetlenie (te 3 szczególnie) i dowiedziałam się, że przy pracy przy taborze można być narażonym na działanie pola elektromagnetycznego, chciałabym również potwierdzić tę informację i dowiedzieć się jakie wartości tych zagrożeń najczęściej występują a jakie powinny być prawidłowe/ dopuszczalne.
Bardzo dziękuje za zainteresowanie sprawą, pozdrawiam serdecznie
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Krążysz po ryzykownych rejonach
Swoją drogą, unikanie pracy z powodu warunków atmosferycznych wynika chyba tylko z litości przełożonych i "ogarnięcia" drużyn, jak trza to łeb za okno, kapota przeciwdeszczowa i śmiga się w deszczu. Na temat hałasu i wibracji t może postaram się nie wypowiadać, o polu magnetycznym to mało kto chce rzetelne informacje podać. Największym zagrożeniem w ruchu kolejowym jest pośpiech, stres i przemęczenie.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 5
Dołączył: 04.03.2016
Reputacja:
0
Dziękuje bardzo za informacje. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia to przyjmę wszystko, każda informacja będzie bardzo pomocna, dlatego proponuje żeby się nie krępować, jeżeli ktoś ma ochotę porozmawiać na ten temat na PW to również zapraszam.
Pozdrawiam