Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Były. I była jeszcze opcja z Piły. :-) Dodatkowo byli dwaj różni przewoźnicy rozważani...
Liczba postów: 1 078
Liczba wątków: 189
Dołączył: 04.05.2012
Reputacja:
0
Nie widzę niczego złego w tym że na jakims etapie były rozważane różne trasy i rożni przewoźnicy. Ale jak już uruchomiono konkretną linię z konkretnym operatorem, to informacja, reklamy i bilety powinny być gotowe najpóźniej w dzień otwarcia ruchu.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Informacja w dniu otwarcia linii to trochę - stanowczo - za późno, w przypadku linii międzynarodowej.
Na regionalnych trasach dodanie jakiegoś pociągu z dnia na dzień nie spowoduje, że w pierwszym tygodniu pociąg osiągnie właściwą frekwencję, a co dopiero w przypadku międzynarodowej. Szczególnie, jak uwzględnimy te przepychanki: z Piły, Bydgoszczy, Torunia, Gorzowa - nie wiadomo skąd i nie wiadomo kiedy, w zasadzie w ostatnim dniu przed otwarciem :/
Porażka marketingowa na całego.
Nawet opóźniłbym o 1-2 tygodnie uruchomienie tego połączenia, a dałbym sobie czas na przygotowanie stosownej informacji i reklamy.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Z Krzyża? Takie połączenie można sobie wsadzić w...krzyż. Miał lecieć z Torunia i co? No tak, po co marszałek ma dać kasę, skoro jest drogi BGE.
Ja rozumiem, że kujawsko-pomorskie jest biedne, ale bez przesady, tu chodzi o 1 połączenie dziennie. No chyba że Całbecki się boi islamistów ]->
Jaro
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 2
Dołączył: 15.02.2011
Reputacja:
0
Czyli mamy pociąg z najgorszej możliwej, rozpatrywanej wcześniej opcji... To można się zastanowić kiedy będzie zawieszone/zlikwidowane. Nawet można się zastanowić jaki w ogóle jest sens takiego połączenia. BO zakładam, że ze Szczecina/Poznania nikt na przesiadki nie będzie tam jeździł bo mają własne lepsze połączenia. A z drugiej strony w mniejszych miejscowości jakoś wątpię żeby był duży popyt na tego typu kursy.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
No i właśnie z takich powodów powątpiewam w sens istnienia PR. Zrobić tak aby było, niestety takich przykładów jest znacznie więcej.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Nie wiem co ma piernik do wiatraka? Pierwsze słyszę, aby celem statutowym PR były połączenia międzynarodowe. Poza tym wiadomo od lat, że PR nie dysponuje taborem spalinowym.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
A SN81, SA101, SU42+wagony? [trollface]
Jaro
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
No dobra. Prawie nie dysponuje.