13.08.2016, 16:18
Jak większość z Was wie na Dolnym Śląsku stacjonowała dość spora ilość kociołków, o ile nie największa część jaka była eksploatowana na ówczesnej sieci PKP. Zapewne było to podyktowane dużą ilością niezelektryfikowanych linii kolejowych i stąd moje pytanie. Na jakich dolnośląskich liniach można było je spotkać w ruchu planowym od początku ich eksploatacji? (okazjonalne przejazdy jak i w zastępstwie za.... - odpadają). Na pewno były to linie:
- Jelenia Góra - Karpacz,
- Jelenia Gra - Lwówek ŚL.,
- Marciszów - Lubawka (Kamienna Góra),
- Wrocław - Jaworzyna Śl./ Dzierżoniów/ Świdnica Przedmieście,
- Legnica - Jaworzyna Śląska - Kamieniec Ząbkowicki,
- Kłodzko Gł. - Wałbrzych Gł.,
- Lubań Śl. - Węgliniec
Które jeszcze?
- Jelenia Góra - Karpacz,
- Jelenia Gra - Lwówek ŚL.,
- Marciszów - Lubawka (Kamienna Góra),
- Wrocław - Jaworzyna Śl./ Dzierżoniów/ Świdnica Przedmieście,
- Legnica - Jaworzyna Śląska - Kamieniec Ząbkowicki,
- Kłodzko Gł. - Wałbrzych Gł.,
- Lubań Śl. - Węgliniec
Które jeszcze?