15.10.2016, 11:39
Jest sobie skład opału.
Skład ten jest położony zaraz przy stacji kolejowej.
Kiedyś, bardzo dawno temu, na ten teren prowadziła bocznica kolejowa lecz została zlikwidowana.
Tor urywa się przed bramą obecnego na tym miejscu składu opału.
Czyli na dzisiaj, na terenie stacji jest zwrotnica wraz z torem, który przecina przejazd kolejowy i zaraz za przejazdem, przed płotem rzeczonego składu opału, się kończy.
Przyjmijmy, że tor będzie ślepo zakończony i będzie miał długość 200m.
Jak wygląda formalnie podłączenie się do toru stacyjnego?
Czy obowiązują jakieś przeglądy?
Czy są konieczne jakieś umowy?
Czy są jakieś koszty miesięcznego utrzymania?
Czy ktoś może powiedzieć ile kosztuje budowa od podstaw takiej bocznicy na prywatnym terenie?
Skład ten jest położony zaraz przy stacji kolejowej.
Kiedyś, bardzo dawno temu, na ten teren prowadziła bocznica kolejowa lecz została zlikwidowana.
Tor urywa się przed bramą obecnego na tym miejscu składu opału.
Czyli na dzisiaj, na terenie stacji jest zwrotnica wraz z torem, który przecina przejazd kolejowy i zaraz za przejazdem, przed płotem rzeczonego składu opału, się kończy.
Przyjmijmy, że tor będzie ślepo zakończony i będzie miał długość 200m.
Jak wygląda formalnie podłączenie się do toru stacyjnego?
Czy obowiązują jakieś przeglądy?
Czy są konieczne jakieś umowy?
Czy są jakieś koszty miesięcznego utrzymania?
Czy ktoś może powiedzieć ile kosztuje budowa od podstaw takiej bocznicy na prywatnym terenie?