02.02.2017, 20:37
Siema ,
dziś postanowiłem tu wziąć na ruszt temat związany z ruchem towarowym u mnie, mianowicie w Węglińcu i okolicach, czyli Lubań, rejon Zgorzelca (Bogatynia + tamtejsza elektrownia Turów, Sulików i Zawidów, który graniczy z Czechami, a dokładniej z czeskimi miastami Habartice i Cernousy), Żagań i Żary z nieodłegłym od siebie Nowogrodem Bobrzańskim oraz rejonem Bolesławca i Lwówka Śląskiego (Niwnice, Rakowice Wielkie, Zebrzydowa i Osiecznica)
Otóż muszę Wam powiedzieć, że sama moja okolica jest już kusząca z ruchem, obfituje bogatym węzłem kolejowym powstałym jeszcze za Niemca, czyli przed wojną i ruch też dopisuje - odnośnie ruchu Wam powiem, że z cargowskiej floty (sekcji Cargo w Węglińcu, podległej pod Dolnośląski Zakład Spółki PKP-C we Wrocławiu) to jeżdżą SU46, której liczba w Węglińcu niestety maleje, ST44-12xx, SM42 i SM42M po newagowskiej modernie i ST43 (nie tylko w Dolnośląskim Zakładzie Spółki maleje liczba Rumuństw, jak zapewne wiecie), ale też i prywata zagląda na żelazne szlaki.
Z prywaty najczęściej można spotkać Ludmiły spod znaku DB Cargo Polska, ale i też Pol-Miedź Trans, CTL Logistics, PHU i niekiedy też ECCO Rail.
No, to także jak chcecie ze mną popisać odnośnie mojej okolicy i jak macie pytania, to zapraszam do dyskusji! Piona!
dziś postanowiłem tu wziąć na ruszt temat związany z ruchem towarowym u mnie, mianowicie w Węglińcu i okolicach, czyli Lubań, rejon Zgorzelca (Bogatynia + tamtejsza elektrownia Turów, Sulików i Zawidów, który graniczy z Czechami, a dokładniej z czeskimi miastami Habartice i Cernousy), Żagań i Żary z nieodłegłym od siebie Nowogrodem Bobrzańskim oraz rejonem Bolesławca i Lwówka Śląskiego (Niwnice, Rakowice Wielkie, Zebrzydowa i Osiecznica)
Otóż muszę Wam powiedzieć, że sama moja okolica jest już kusząca z ruchem, obfituje bogatym węzłem kolejowym powstałym jeszcze za Niemca, czyli przed wojną i ruch też dopisuje - odnośnie ruchu Wam powiem, że z cargowskiej floty (sekcji Cargo w Węglińcu, podległej pod Dolnośląski Zakład Spółki PKP-C we Wrocławiu) to jeżdżą SU46, której liczba w Węglińcu niestety maleje, ST44-12xx, SM42 i SM42M po newagowskiej modernie i ST43 (nie tylko w Dolnośląskim Zakładzie Spółki maleje liczba Rumuństw, jak zapewne wiecie), ale też i prywata zagląda na żelazne szlaki.
Z prywaty najczęściej można spotkać Ludmiły spod znaku DB Cargo Polska, ale i też Pol-Miedź Trans, CTL Logistics, PHU i niekiedy też ECCO Rail.
No, to także jak chcecie ze mną popisać odnośnie mojej okolicy i jak macie pytania, to zapraszam do dyskusji! Piona!