Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Jaki był w ogóle cel ruszania układu torowego tej głowicy rozjazdowej? Co zyskujemy?
Liczba postów: 135
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.08.2016
Reputacja:
0
Tory 5 i 7 o długości do 750 m. poprzednio były problemy z przyjmowaniem długich pociągów. Ale, jak już modernizowano, to trzeba była 'ciągnąć stację w kierunku północnym. Wymagało by to oczywiście zmiany przebiegu linii 802. No ale cóż, nie ma nic za darmo.
greenman1435
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Linia 802 to kolejny temat rzeka - mnie zawsze zastanawiał dziwny jej przebieg - po co ją wyginano gdy jest miejsce na prosty przebieg, poza tym dochodziła jaszcze kwestia z układem w okolicy "LuCka" (posterunek odgałęźny dla jednej linii, odstępowy dla drugiej) ale teraz już zlikwidowano ten posterunek, w jego miejscu postanęła SBLka. Wydłużanie torów takim kosztem od jednej strony wydaje się bezmyślne - wszak to ruch osobowy uznaje się za priorytetowy, od drugiej pewnie długie pociągi stojące w stacji też blokowały możliwość wjazdów z Szreniawy, więc wszystko ma dwie strony. Idealnie byłoby wydłużyć tory nie zmieniając układu torowego głowicy, jedynie przesuwając ją w stronę Mosiny/Szreniawy ale cóż...